“ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ” ЯК СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Лариса Довгань

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239324

Ключові слова:

методика, “перевернуте навчання”, змішане навчання, студентоцентризм, вивчення іноземних мов

Анотація

У статті досліджено методику “перевернутого навчання” як структурного елементу студентоцентрованого підходу до викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. Визначено характерні особливості означеної методики навчання. Окреслено переваги та обмеження застосування методики “перевернутого навчання”. Проаналізовано сприйняття та готовність до застосування методики “перевернутого навчання” при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти. Зазначено, що застосування методики “перевернутого навчання” сприяє індивідуалізації та активізації процесу навчання, стимулює розвиток у здобувачів вищої освіти вмінь самостійної роботи та формує у них відповідальне ставлення до навчання.

Біографія автора

Лариса Довгань

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземної філології та перекладу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Посилання

Dovhan, L. (2020). Systema neformalnoi osvity doroslykh u silskii mistsevosti [Non-formal adult education system in rural areas]. Youth and market. No. 1 (180). pp. 108–113. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.166285 [in Ukrainian].

Pro vnesennia zmin do deiakykh zakoniv Ukrainy shchodo vdoskonalennia osvitnoi diialnosti u sferi vyshchoi osvity [On amendments to some laws of Ukraine on the improvement of educational activities in the field of higher education]. Law of the Ukraine (2019). No. 392-IX. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/392-20#Text. (Accessed 15 May 2021). [in Ukrainian].

Bergmann, J. & Sams, A. (2012). Flip your classroom: reach every student in every class every day. Eugene, Or. : Alexandria, Va.: International Society for Technology in Education. [in English].

Egbert, J., Herman, D. & Lee, H. (2015). Flipped instruction in English language teacher education: a design-based study in a complex, open-ended learning environment. Teach. Engl. Second Foreign Lang. Vol. 19 (2). pp. 1–23. [in English].

Evseeva, A. & Solozhenko, A. (2015). Use of flipped classroom technology in language learning. Procedia – Soc. Behav. Sci. Vol. 206, pp. 205–209. [in English].

Havryliuk, N., Osaulchyk, O., Dovhan, L. & Bondar, N. (2020). Implementation of e-learning as Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Vol. IV. pp. 449–459. DOI: https://doi.org/10.17770/sie2020vol4.5019. [in English].

Ivanytska, N., Tymoshchuk, N., Dovhan, L., Osaulchyk, O. & Havryliuk, N. (2021). Effectiveness of digital resources in the learning management system within online education of future entrepreneurs. Journal of Entrepreneurship Education. Vol. 24 (4). pp. 1–8. [in English].

Richards, J. C. & Rodgers, T. S. (1986). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge : Cambridge University Press, [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті