ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (на прикладі французької мови)

Автор(и)

  • Вікторія Лучкевич
  • Галина Кутасевич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239342

Ключові слова:

активні методи, іноземна мова, інтелект-карти, скрайбінг, сторітеллінг, сторіскрайбінг

Анотація

Стаття присвячена вивченню і аналізу сучасних активних методів навчання іноземних мов у закладах вищої освіти, які сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації та інтересу до вивчення іноземної мови. У статті проаналізовано такі методи, як інтелект-карти, скрайбінг, сторітеллінг, та подано кілька прикладів їх застосування. Показано застосування авторського комбінованого методу сторіскрайбінгу як ефективного методу активного навчання, який легко застосувати під час форм навчання: дистанційного, гібридного, очного.

Біографії авторів

Вікторія Лучкевич

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри романської філології та компаративістики Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Галина Кутасевич

кандидат філологічних наук, доцент кафедри романської філології та перекладу Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича

Посилання

Bidiuk, N. M. (2010). Teoretyko-metodolohichni pidkhody u navchanni inozemnoi movy [Theoretical and methodological approaches in foreign language teaching]. Khmelnytskyi, 194p. [in Ukrainian].

Diachenko-Bohun, M. (2014). Aktyvni metody navchannia u vyshchomu navchalnomu zakladi [Active teaching methods in higher education]. Bulletin of pedagogical skills. Vol. 14, pp. 74–76. [in Ukrainian].

Halaievska, L. (2016). Metody aktyvnoho navchannia ukrainskoi movy v shkoli: na materiali syntaksysu y punktuatsii [Methods of active learning of the Ukrainian language at school: on the material of syntax and punctuation]. Ukrainian language and literature at school. Vol. 6, pp. 16–21. [in Ukrainian].

Kucheruk, O. L. (2011) Systema metodiv navchannia ukrainskoi movy v osnovnii shkoli: teoriia i praktyka [The system of methods of teaching the Ukrainian language in primary school: theory and practice]. Zhytomyr, 420 p. [in Ukrainian].

Luchkevych, V. (2017). Vykorystannia metodu teatralizatsii pry vyvchenni frantsuzkoi movy (na osnovi analizu pidruchnyka Écho A1) [Using the method of dramatization in the study of French (based on the analysis of the textbook Écho A1)]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 11 (154), pp. 117–121. [in Ukrainian].

Luchkevych, V. (2020). Innovatsiini tekhnolohii u profesiinomu rozvytku vykladachiv frantsuzkoi movy [Innovative technologies in the professional development of French language teachers]. Young scientist. Kherson, Vol. 3.2 (79.2), pp. 53–56. [in Ukrainian].

Pometun, O. I. (2004). Aktyvni y interaktyvni metody navchannia: do pytannia pro dyferentsiatsiiu poniat [Active and interactive teaching methods: the question of differentiation of concepts]. Path of education. Kyiv, Vol. 3, pp. 10–15. [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy: pershyi (bakalavrskyi) riven, haluz znan 03 Humanitarni nauky, spetsialnist 035 “Filolohiia’ [Standard of higher education of Ukraine: first (bachelor’s) level, field of knowledge 03 Humanities, specialty 035 “Philology”]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/06/25/035-filologiya-bakalavr.pdf (Accessed 07 May 2021). [in Ukrainian].

Bashkir, O. I. (2018). Modern formats of professional development of educational community. Innovative solutions in modern science. No. 3 (22), pp.11–128. [in English].

Faulx D., Danse C. (2015). Comment favoriser l’apprentissage et la formation des adultes ? [How to promote adult learning and training?]. Bruxelles : De Boeck, 315 р. [in French].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті