ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (на прикладі французької мови)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239342Ключові слова:
активні методи, іноземна мова, інтелект-карти, скрайбінг, сторітеллінг, сторіскрайбінгАнотація
Стаття присвячена вивченню і аналізу сучасних активних методів навчання іноземних мов у закладах вищої освіти, які сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації та інтересу до вивчення іноземної мови. У статті проаналізовано такі методи, як інтелект-карти, скрайбінг, сторітеллінг, та подано кілька прикладів їх застосування. Показано застосування авторського комбінованого методу сторіскрайбінгу як ефективного методу активного навчання, який легко застосувати під час форм навчання: дистанційного, гібридного, очного.
Посилання
Bidiuk, N. M. (2010). Teoretyko-metodolohichni pidkhody u navchanni inozemnoi movy [Theoretical and methodological approaches in foreign language teaching]. Khmelnytskyi, 194p. [in Ukrainian].
Diachenko-Bohun, M. (2014). Aktyvni metody navchannia u vyshchomu navchalnomu zakladi [Active teaching methods in higher education]. Bulletin of pedagogical skills. Vol. 14, pp. 74–76. [in Ukrainian].
Halaievska, L. (2016). Metody aktyvnoho navchannia ukrainskoi movy v shkoli: na materiali syntaksysu y punktuatsii [Methods of active learning of the Ukrainian language at school: on the material of syntax and punctuation]. Ukrainian language and literature at school. Vol. 6, pp. 16–21. [in Ukrainian].
Kucheruk, O. L. (2011) Systema metodiv navchannia ukrainskoi movy v osnovnii shkoli: teoriia i praktyka [The system of methods of teaching the Ukrainian language in primary school: theory and practice]. Zhytomyr, 420 p. [in Ukrainian].
Luchkevych, V. (2017). Vykorystannia metodu teatralizatsii pry vyvchenni frantsuzkoi movy (na osnovi analizu pidruchnyka Écho A1) [Using the method of dramatization in the study of French (based on the analysis of the textbook Écho A1)]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 11 (154), pp. 117–121. [in Ukrainian].
Luchkevych, V. (2020). Innovatsiini tekhnolohii u profesiinomu rozvytku vykladachiv frantsuzkoi movy [Innovative technologies in the professional development of French language teachers]. Young scientist. Kherson, Vol. 3.2 (79.2), pp. 53–56. [in Ukrainian].
Pometun, O. I. (2004). Aktyvni y interaktyvni metody navchannia: do pytannia pro dyferentsiatsiiu poniat [Active and interactive teaching methods: the question of differentiation of concepts]. Path of education. Kyiv, Vol. 3, pp. 10–15. [in Ukrainian].
Standart vyshchoi osvity Ukrainy: pershyi (bakalavrskyi) riven, haluz znan 03 Humanitarni nauky, spetsialnist 035 “Filolohiia’ [Standard of higher education of Ukraine: first (bachelor’s) level, field of knowledge 03 Humanities, specialty 035 “Philology”]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/06/25/035-filologiya-bakalavr.pdf (Accessed 07 May 2021). [in Ukrainian].
Bashkir, O. I. (2018). Modern formats of professional development of educational community. Innovative solutions in modern science. No. 3 (22), pp.11–128. [in English].
Faulx D., Danse C. (2015). Comment favoriser l’apprentissage et la formation des adultes ? [How to promote adult learning and training?]. Bruxelles : De Boeck, 315 р. [in French].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.