ОРІЄНТИРИ ІННОВАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

Автор(и)

  • Тетяна Багрій

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239347

Ключові слова:

майбутній педагог-музикант, інновації, інноваційна мистецька діяльність, традиційне та інноваційне навчання

Анотація

У статті актуалізовано проблему впровадження інновацій в навчальний процес. Розглянуто погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо модернізації мистецької освіти в контексті сучасних вимог, визначенно суть поняття “інновації”, “інноваційна мистецька діяльність”. Висвітлено роль компетентнісного підходу в запровадженні інноваційних технологій. Охарактеризовано умови, які впливають на проведення інноваційної діяльності. Зосередено увагу на впровадженні заходів, які сприяють виявленню художньо-творчих якостей особистості.

Біографія автора

Тетяна Багрій

викладач кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Zavalko, K. V.(2013). Formuvannia hotovnosti maibutnoho vchytelia muzyky do innovatsiinoi diialnosti [Formation of readiness of the future music teacher for innovative activity]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].

Zavalko, E.V. (2013). Konceptualnaja model innovacionnoj dejatelnosti uchitelja muziki [Conceptual model of innovation activity of a music teacher]. Mozir, Vol.1(38), pp. 83–89. [in Belarus].

Labunet, V. M. (2019). Pedahohichni umovy pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do innovatsiinoi diialnosti [Pedagogical minds and training of maybutny teachers of musical art up to innovative performance]. Pedagogical education: theory and practice. Vol. 26(2), pp.106–112. [in Ukrainian].

Likhitska, L.M. (2011). Formuvannia hotovnosti maibutnoho vchytelia muzyky do mystetskoi innovatsiinoi diialnosti [Formation of readiness of the future music teacher for artistic innovative activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. M.P. Drahomanov National Pedagogical University. Kyiv. [in Ukrainian].

Nemikina, I.N. (2015). Tradytsii i innovatsii v sovremennom muzikalnom obrazovanii [Traditions and innovations in modern music education]. Modern problems of science and education. No. 1–1. Available at: http://science-education.ru/ru/article/view?id=18760 [in Russian].

Rastryhina, A.M. (2014). Innovatsiinyi kontekst profesiinoi pidhotovky maibutnoho pedahoha-muzykanta [Innovative context of professional training of future music teacher]. Scientific notes. Pedagogical sciences. Kirovohrad, Vol. 133, pp. 57–64. [in Ukrainian].

Sysoieva, S.O. & Sokolova, I.V. (2011). Doslidzhennia problem neperervnoi profesiinoi osvity: henezys poniat. [Research of problems of continuous professional education: genesis of concepts]. Pedagogical discourse, Vol. 9, pp. 303–309. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті