ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239348Ключові слова:
шкільна освіта, освітнє середовище, урок, природничо-математичні дисципліни, природничо-математична компетентність, компетентнісний підхід, дослідницькі вміння, МАН, дослідницькі задачіАнотація
Розвиток дослідницьких умінь на уроках природничо-математичних дисциплін у сучасному освітньому середовищі є нагальним питанням у методиці математики, фізики, хімії, біології, географії. У статті запропонований спецкурс щодо розвитку дослідницьких умінь здобувачів освіти на уроках у закладах загальної середньої освіти. Виокремлено модулі вивчення зазначеного питання та запропоновано форми їх реалізації у процесі формування природничо-математичної компетентності сучасного фахівця. Визначено індивідуально-творчу роботу, самостійну роботу та практичні завдання.
Посилання
Halytska N. (2020). Doslidnytstvo u period 60-kh rokiv ХХ st. na Khersonshchyni yak zasib formuvannia doslidnytskykh umin [Research in the 60s of the twentieth century in the Kherson region as a means of forming research skills]. Vancouver, pp. 154–160. [in English].
Mikhno, A. (1988). Formirovaniye obshchikh algoritmicheskikh umeniy uchashchikhsya pri izuchenii matematiki v srednikh spetsialnykh uchebnykh zavedeniyakh [Formation of general algorithmic skills of students in the study of mathematics in secondary specialized educational institutions]. Candidate’s thesis. Kiev, p. 168. [in Russian].
Nedodatko, N. (2000). Formuvannya navchalno-doslidnytskykh umin starshoklasnykiv [Formuvannya of bulk-pre-slidnitsky mines of senior pupils]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, p. 19. [in Ukrainian].
Petrovsky, A. (1976). Obshchaya psikhologiya [General psychology: textbook. for ped students. 2ed.]. Moscow, p. 479. [in Russian].
Stefanova, N. (2002). Problema razvitiya issledovatelskikh umeniy uchashchikhsya s pozitsii metametodicheskogo podkhoda [The problem of development of research skills of students from the standpoint of the metametodic approach]. Izvestia RGPU im. A. I. Herzen, No.3, St.Petersburg, pp. 167–175. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/problema-razvitiya-issledovatelskih-umeniy-uchaschihsya-s-pozitsii-metametodicheskogo-podhoda (аccessed 27 Aug. 2020). [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.