ПРИНЦИП ОПОРИ НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ МУЗИЧНО-ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД У ФОРМУВАННІ ПОЛІФОНІЧНОГО СЛУХУ СТУДЕНТІВ З КНР У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Чжоу Сіньюй

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239353

Ключові слова:

музично-історичний досвід, поліфонічне мислення, фортепіанне навчання, національні традиції музичної освіти, майбутній вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування поліфонічного слуху студентів з КНР у процесі фортепіанного навчання. Здійснено огляд сучасних наукових робіт китайських авторів з метою обґрунтування доцільності запропонованого принципу. Виявлено, що означений принцип розглядався авторами в інших проєкціях з підкресленням взаємодії культур. Виявлено ознаки європейського музично-історичного досвіду та його вплив на формування майбутнього вчителя музичного мистецтва. Запропоновано педагогічні умови, створення яких уможливить реалізацію зазначеного принципу. Акцентовано увагу на необхідності розвитку поліфонічного мислення студентів, а також на опануванні прийомів виконання поліфонії різних епох, стилів і жанрів.

Біографія автора

Чжоу Сіньюй

аспірант кафедри педагогіки мистецтва та фортепіанного виконавства Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Neygauz, G. (1987). Ob iskusstve fortepiannoy igry [About the art of piano playing]. Мoscow, 238 p. [in Russian].

Polataiko, O. & Siao, Li (2016). Dialektychnyi aspekt formuvannia polifonichnoho myslennia studentiv-muzykantiv pedahohichnoho profiliu [Dialectical aspect of formation of students’-musicians’ polyphonic thinking in pedagogical profile]. Scientific journal of the Mykhaylo Drahomanov National Pedagogical University. Series 14. Theory and methods of art education: Coll. of Science. works. Kyiv, Vol. 20 (25). pp. 28–34. [in Ukrainian].

Rinkyavichyus, Z. (1979). Vosprinimayut li deti polifoniyu? [Do children perceive polyphony?]. Leningrad: Muzyka, 64 p. [in Russian].

Sia Haoian (2018). Polikhudozhnia pidhotovka maibutnoho vchytelia muzyky: zmist, struktura, oriientyry dlia diahnostuvannia [Polyartistic training of the future music teacher: content, structure, guidelines for diagnosis]. Youth and market. Drohobych. No. 10 (165). pp.147–151. [in Ukrainian].

Fu Siaotszin (2012). Metodyka kontsertmeisterskoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky Ukrainy i Kytaiu [Methods of concertmaster training of future music teachers of Ukraine and China]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Shuhuan (2012). Metodyka formuvannia vykonavskoho dosvidu maibutnikh uchyteliv muzyky v protsesi fortepiannoi pidhotovky [Methods of forming the performing experience of future music teachers in the process of piano training]. Candidate’s thesis. Kyiv, 189 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-29

Номер

Розділ

Статті