МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ WOW-ЕФЕКТУ НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.239672Ключові слова:
wow-ефект, урок, основи здоров’я, подив, методичні особливості, емоції, пізнавальний інтересАнотація
У статті розглядається wow-ефект як методичний прийом, використання якого базується на емоції подиву. Встановлено, що основною причиною нудьги на уроці є монотонність. Автори пропонують компенсаторні педагогічні дії, спрямовані на усунення причини виникнення нудьги. Серед них важливу позицію посідає wow-ефект. Здійснено теоретичне дослідження ролі wow-ефекту для концентрації уваги учнів та активізації їхньої пізнавальної активності. Наведено приклади wow-ефекту на уроках основ здоров’я та визначено методичні особливості його використання.
Посилання
Bednova, O. (2019). Pedagogika udivleniya [The Pedagogy of Surprise]. Available at: https://skyteach.ru/2019/08/29/pedagogika-udivleniya/ (Accessed 25 August 2021). [in Russian].
Vygotskiy, L. S. (1999). Myshlenie i rech [Thinking and speech]. Moscow, 352 р. [in Russian].
Lyufanov, M. Slovar marketingovykh i psikhologicheskikh terminov [Dictionary of marketing and psychological terms]. Available at: http://salesportal.ru/abc/v/ (Accessed 30 August 2021). [in Russian].
Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy №405 vid 20.04.2018 “Pro zatverdzhennia typovoi osvitnoi prohramy zakladiv zahalnoi serednoi osvity II stupenia” [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated April 20, 2018 No.405 “On approval of the standard educational program of general secondary education of the ІІ degree”]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyi-osvitnoyi-programi-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti-ii-stupenya (Accessed 07 August 2021). [in Ukrainian].
Tsavaliuk, T. (2015). Osoblyvosti formuvannia intelektualnykh pochuttiv u starshomu doshkilnomu vitsi ta u molodshomu shkilnomu vitsi v protsesi navchalnoi diialnosti [Features of the formation of intellectual feelings in the senior preschool age and in the primary school age in the process of educational activity]. Youth & market. Vol. 2(188). pp. 38–41. [in Ukrainian].
Shvadchak, N. (2020). WOW-efekt i uroky smishnoho chytannia – yak zatsikavyty ditei knyzhkamy [WOW-effect and lessons of funny reading – how to interest children in books]. Available at: https://nus.org.ua/articles/wow-efekt-i-uroky-smishnogo-chytannya-yak-zatsikavyty-ditej-knyzhkamy/ (Accessed 3. Aug. 2021). [in Ukrainian].
Daschmann C. Elena, Goetzl Thomas & Stupnisky H. Robert Testing the predictors of boredom at school: Development and validation of the precursors to boredom scales. Available at: https://d-nb.info/1095485350/34 (Accessed 30 August 2021). [in English].
Gutierrez Karla (2014). Use the Psychology of Surprise to Grab Your Learner’s Attention. Available at: https://www.shiftelearning.com/blog/use-the-psychology-of-surprise-in-elearning (Accessed 30 August 2021). [in English].
Kamstrupp Katrine Anne (2016). The wow-effect in science teacher education. Available at: https://www.researchgate.net/publication/311245983_The_wow-effect _in_science _teacher _education (Accessed 28 August 2021). [in English].
Silvia, P. (2021). Knowledge emotions: feelings that foster learning, exploring, and reflecting. In R. Biswas-Diener & E. Diener (Eds), Noba textbook series: Psychology. Champaign, IL: DEF publishers. Available at: http://noba.to/f7rvqp54 (Accessed 30 August 2021). [in English].
Stachowiak, B. (2018). Surprises in the classroom. Available at: https://teachinginhighered.com/2018/03/05/surprises-in-the-classroom/ (Accessed 30 August 2021). [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.