МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ РЕСУРСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЗВАРЮВАЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Оксана Васюк
  • Ярослав Кондратенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.240143

Ключові слова:

освітнє середовище, інформаційні технології, педагог виробничого навчання, підготовка майбутніх зварювальників, електронні навчальні ресурси

Анотація

У статті розглянуто проблема організації освітнього середовища із застосуванням інформаційних технологій, що сприяє підвищенню рівня сформованості професійних компетенцій у майбутніх зварювальників. Для успішної реалізації програми модернізації вищої освіти, яка багато в чому базується на її комп’ютеризації та “інтернетизації”, будуть потрібні не тільки сучасне технічне оснащення закладів освіти, а й відповідна підготовка педагогів і організаторів системи освіти.

Пропонується модель використання електронних навчальних ресурсів, спрямована на формування знань про сучасне зварювальне обладнання і особливості його експлуатації.

Біографії авторів

Оксана Васюк

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України

Ярослав Кондратенко

студент магістратури Національного університету біоресурсів і природокористування України

Посилання

Ashytok, N. (2021). Nova osvitnia realnist: dystantsiina osvita u vyshchii shkoli v umovakhpandemii [A new educational reality: distanceeducation in higher education in a pandemic]. Youth & market. No. 3 (189), pp. 11 – 14. [in Ukrainian].

Bykov, V. (2010). Suchasni zavdanniainformatyzatsii osvity [Modern tasks of informatization of education]. Information technologies and teachingaids: electronic scientific professional publication. No. 1(15). [in Ukrainian].

Vasylykiv, I. (2019). Zastosuvannia informatsiinykh tekhnolohii dlia rozvytku tvorchoho myslennia uchniv na urokakh i v pozaklasnii roboti v pochatkovii shkoli [Application of information technologies for the development of creative thinking of students in lessons and extracurricular activities in primary school]. Youth & market. No.10 (177). pp.69 – 73. [in Ukrainian].

Hrynko, V. (2019). Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii dlia formuvannia u maibutnikh uchyteliv umin ХХІ st. [The use of digital technologies for theformation of future teachers’ skills of the XXI century]. Youth & market. No.5. pp. 56–62. [in Ukrainian].

Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 r. No 2145-VIII [On higher education: Law of Ukraine of 01.07.2014 р. No.1556-VII]. Information of the Verkhovna Rada. 2017. No. 38–39. 380 р. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-09

Номер

Розділ

Статті