ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЗВО

Автор(и)

  • Оксана Савченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.240818

Ключові слова:

дистанційне навчання, цифрові технології, Інтернет-ресурси, аудіо- та відеоподкасти

Анотація

Стаття присвячена проблемі якісної організації масового онлайн-навчання за допомогою цифрових освітніх інструментів та ресурсів з метою формування іншомовної комунікативної компетенції у здобувачів вищої освіти мовних спеціальностей. З’ясовано, що дистанційне навчання іноземної мови в умовах карантину має свої переваги та недоліки. Проте чинні цифрові платформи, зокрема Zoom та Google-classroom, месенджери Viber та Skype дають можливість організувати як синхронні, так і асинхронні режими навчання, роблять цей формат навчання пізнавальним, гнучким та інтерактивним. Застосування проаналізованих матеріалів міжнародних освітніх сайтів та відеороликів You Tube надає змогу забезпечити гармонійний розвиток у студентів усіх мовно-мовленнєвих компетентностей, підвищити мотивацію до навчання, розширити світогляд, сформувати соціокультурні знання, вміння і навички.

Біографія автора

Оксана Савченко

кандидат філологічних наук, викладач кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Hurzhii, A. M. & Lapinskyi, V. V. (2014). Elektronni osvitni resursy – vid teorii do praktyky [E-learning resources – from theory to practice]. Modern informational technologies and innovative methods in professional training: methodology, theory, experience, problems. Collection of Scientific Papers. Vinnytsia, Vol. 38, pp. 3–11. [in Ukrainian].

Krasnopolskyi, V.E. (2019). Inshomovna pidhotovka studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei na osnovi stvorenni i vykorytsannia web-tekhnolohii [Foreign language training of students of non-philological specialties based on creation and use of Web technologies.]. Doctor’s thesis. East Ukrainian National University. Kyiv, 438 p. [in Ukrainian].

Morska, L. I. (2012). Osoblyvosti orhanizatsii ta provedennia uroku inozemnoi movy z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii [Organizational and methodical aspects of information technology use at a foreign language lesson]. Scientific papers of the National University “Ostroh Academy”. Philology series. Vol. 25, pp. 211–213. [in Ukrainian].

Ovcharuk, O. V. (2018). Tsyfrova pedahohika v pidhotovtsi vchytelia XXI stolittia [Digital pedagogy in 21st century teacher training]. Digital competence of a modern teacher of a new Ukrainian school. Abstracts of papers of all-Ukrainian Scientific and Practical Seminar. Kyiv, pp. 54–56. [in Ukrainian].

Potapova, R. (2016). Novye informacionnye tehnologii i lingvistika: ucheb. posobie [New information technologies and linguistics]. Moscow, 364 p. [in Russian].

Chernenko, A.V (2019). Tsyfrovi tekhnolohii u protsesi navchannia maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov. [Digital Technologies in the Process of Teaching Future Foreign Languages Teachers]. “Pedagogy and psychology”. Scientific journal, Kharkiv, Vol. 61. pp. 193–200. [in Ukrainian].

Warschauer, M. (1997). The Internet for English Teaching: Guidelines for Teachers. TESL Reporter. No. 30(1), pp. 27–33. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-09

Номер

Розділ

Статті