КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ PADLET НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.241088Ключові слова:
початкова школа, урок математики НУШ, інтерактивна дошка, онлайн дошка, інтерактивна дошка Padlet, хмарні технологіїАнотація
У статті подано основні поняття: урок математики НУШ, інтерактивна дошка, онлайн дошка, інтерактивна дошка Padlet, хмарні технології. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід застосування інтерактивних дошок у початковій школі на уроках математики; наведено алгоритм застосування онлайндошки Padlet на уроках математики та обґрунтовується необхідність використання нових підходів у процесі навчання математики в початковій школі. Відображено практичні аспекти застосування онлайндошки Padlet на уроках математики в початковій школі, а саме: наведено фрагмент уроку математики в початковій школі за допомогою онлайн дошки Padlet.
Посилання
Bykov, V. (2011). Khmarni tekhnolohiyi, IKT-autysorsynh i novi funktsiyi IKT pidrozdiliv osvitnikh i naukovykh ustanov [Cloud technologies, ICT outsourcing and new functions of ICT units of educational and research institutions. Information technology in education]. Information technology in education. No.10. pp. 8–23. [in Ukrainian].
Biletskaya, O. & Belousova, L.I. (Ed.). (2012). Vykorystannya interaktyvnykh virtualnykh doshok u protsesi navchannya anhliyskoyi movy [Use of interactive virtual boards in the process of learning English]. Research work of students as a factor in improving the professional training of future teachers: Coll. Science. Issue 6. pp. 5–13. [in Ukrainian].
Bogosvyatskaya, A. Onlayn-doshka Padlet. 10 idey dlya vchytelya tekhnolohiy [Padlet online board. 10 ideas for a technology teacher]. Inspirer: a space of ideas and inspiration for teachers. Available at: https://cutt.ly/PERHL5m (Accessed 2 Sept 2021). [in Ukrainian].
Korovina, V. (2021). Rozvytok kreatyvnykh zdibnostey molodshykh shkolyariv v protsesi formuvannya informatsiyno – komunikatsiynoyi kompetentnosti [Development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of formation of information and communication competence]. Methodical manual. Reshetylivka, 32 p. Available at: https://cutt.ly/vERHGTJ (Accessed 2 Sept 2021). [in Ukrainian].
Kokhanovska, O. Virtualna doshka yak instrument vizualizatsiyi navchalnoho materialu ta orhanizatsiyi spivpratsi na urokakh tekhnolohiy [Virtual board as a tool for visualization of educational material and organization of cooperation in technology lessons]. Available at: https://cutt.ly/eERHJZe (Accessed 4 Sept 2021). [in Ukrainian].
Rudenko, N., & Shyrokov, D. (2020). Zastosuvannya veb-kvest-tekhnolohiyi u pidhotovtsi maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly [The use of web-quest technology in the training of future primary school teachers]. Young Scientist, 10 (86). pp.151–157. Available at: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-10-86-33 (Accessed 4 Sept 2021). [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.