КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ PADLET НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Ніна Руденко
  • Юлія Донченко
  • Денис Широков

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.241088

Ключові слова:

початкова школа, урок математики НУШ, інтерактивна дошка, онлайн дошка, інтерактивна дошка Padlet, хмарні технології

Анотація

У статті подано основні поняття: урок математики НУШ, інтерактивна дошка, онлайн дошка, інтерактивна дошка Padlet, хмарні технології. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід застосування інтерактивних дошок у початковій школі на уроках математики; наведено алгоритм застосування онлайндошки Padlet на уроках математики та обґрунтовується необхідність використання нових підходів у процесі навчання математики в початковій школі. Відображено практичні аспекти застосування онлайндошки Padlet на уроках математики в початковій школі, а саме: наведено фрагмент уроку математики в початковій школі за допомогою онлайн дошки Padlet.

Біографії авторів

Ніна Руденко

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти, Київського університету імені Бориса Грінченка

Юлія Донченко

студентка другого (магістерського) освітнього рівня Київського університету імені Бориса Грінченка

Денис Широков

студент другого (магістерського) освітнього рівня Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Bykov, V. (2011). Khmarni tekhnolohiyi, IKT-autysorsynh i novi funktsiyi IKT pidrozdiliv osvitnikh i naukovykh ustanov [Cloud technologies, ICT outsourcing and new functions of ICT units of educational and research institutions. Information technology in education]. Information technology in education. No.10. pp. 8–23. [in Ukrainian].

Biletskaya, O. & Belousova, L.I. (Ed.). (2012). Vykorystannya interaktyvnykh virtualnykh doshok u protsesi navchannya anhliyskoyi movy [Use of interactive virtual boards in the process of learning English]. Research work of students as a factor in improving the professional training of future teachers: Coll. Science. Issue 6. pp. 5–13. [in Ukrainian].

Bogosvyatskaya, A. Onlayn-doshka Padlet. 10 idey dlya vchytelya tekhnolohiy [Padlet online board. 10 ideas for a technology teacher]. Inspirer: a space of ideas and inspiration for teachers. Available at: https://cutt.ly/PERHL5m (Accessed 2 Sept 2021). [in Ukrainian].

Korovina, V. (2021). Rozvytok kreatyvnykh zdibnostey molodshykh shkolyariv v protsesi formuvannya informatsiyno – komunikatsiynoyi kompetentnosti [Development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of formation of information and communication competence]. Methodical manual. Reshetylivka, 32 p. Available at: https://cutt.ly/vERHGTJ (Accessed 2 Sept 2021). [in Ukrainian].

Kokhanovska, O. Virtualna doshka yak instrument vizualizatsiyi navchalnoho materialu ta orhanizatsiyi spivpratsi na urokakh tekhnolohiy [Virtual board as a tool for visualization of educational material and organization of cooperation in technology lessons]. Available at: https://cutt.ly/eERHJZe (Accessed 4 Sept 2021). [in Ukrainian].

Rudenko, N., & Shyrokov, D. (2020). Zastosuvannya veb-kvest-tekhnolohiyi u pidhotovtsi maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly [The use of web-quest technology in the training of future primary school teachers]. Young Scientist, 10 (86). pp.151–157. Available at: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-10-86-33 (Accessed 4 Sept 2021). [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-23

Номер

Розділ

Статті