СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242506Ключові слова:
професійна підготовка, особистісно-орієнтований підхід, сфера обслуговування, фахівціАнотація
У статті розглянуто проблему змісту і структури розвитку особистості майбутнього фахівця сфери обслуговування у процесі його професійної підготовки. Аналізуються завдання, сутність, складові компоненти особистісноорієнтованої професійної підготовки. Визначені основні структурні компоненти моделі особистісно орієнтованої професійної підготовки фахівців сфери обслуговування, структура особистості майбутнього фахівця, психолого-педагогічні умови реалізації особистісно-орієнтованої професійної підготовки фахівців цієї сфери та індивідуальні аспекти формування у студентів стандартів професійної компетентності і професіоналізму.
Посилання
Bekh, I. D. (2008). Vykhovannya osobystosti [Education of the personality]. Textbook for students of higher educational institutions. Kyiv, 848 p. [in Ukrainian].
Bondarevskaya, Ye. V. (2007). Tsennostnyye osnovaniya lichnostno oriyentirovannogo vospitaniya [The value foundations of personality-oriented education]. Pedagogy, Vol. 8, pp. 44–53. [in Russian].
Dubasenyuk, O. A., Semenyuk, T. V. & Antonova, O. Ye. (2003). Profesiyna pidhotovka maybutnoho vchytelya do pedahohichnoyi diyalnosti [Professional preparation of the future teacher for pedagogical activity]. Zhytomyr, 192 p. [in Ukrainian].
Dyui Dzh. (1923). Shkola i rebenok [School and Child]. Moscov, 59 p. [in Russian].
Profesiyno-pedahohichna osvita: suchasni kontseptualni modeli ta tendentsiyi rozvytku (2006). [Vocational and pedagogical education: modern conceptual models and development trends]. Zhytomyr, 322 p. [in Ukrainian].
Serikov, V. V. (2007). Lichnostno-razvivayushcheye obrazovaniye: mify i realnost [Personal developmental education]. Pedagogy, Vol. 10, pp. 3–12 [in Russian].
Serikov, V. V. (1988). Formirovaniye u uchashchikhsya gotovnosti k trudu [Formation of students’ readiness for work]. Moscov, 191 p. [in Russian].
Tsyna, A. Yu. (2010). Model osobystosti vchytelya tekhnolohiy yak zasib poyasnennya i prohnozuvannya profesiynoyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv [The model of the personality of the teacher of technologies as a means of explanation and forecasting of professional training of future experts]. Youth & market, Vol. 11 (70), pp. 285–288 [in Ukrainian].
Chobitko, M. H. (2006). Osobystisno-oriyentovana profesiyna pidhotovka maybutnoho vchytelya: teoretyko-metodolohichnyy aspekt [Personality-oriented professional training of future teachers: theoretical and methodological aspect]. Cherkasy, 506 p. [in Ukrainian].
Yakimanskaya, I. S. (1996). Lichnostno-oriyentirovannoye obucheniye v sovremennoy shkole [Person-centered learning in a modern school]. Moscov, 95 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.