РОЗРОБКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВИХ ПСИХОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242596Ключові слова:
педагогічна модель, професійна підготовка, офіцери-психологи, спеціальна військова підготовка, педагогічні умовиАнотація
У статті проведено науковий аналіз літератури щодо обґрунтування проблем педагогічного моделювання, інтерактивних форм навчання, суті та значення військової освіти сьогодення. У структурі моделі формування готовності майбутніх військових психологів до врегулювання конфліктних ситуацій у професійній діяльності наведено змістову частину професіограми (знання, навички, вміння і професійні компетентності) як кінцевий результат, який має бути сформований при ефективній підготовці майбутніх військових психологів при впровадженні в освітній процес вищого військового навчального закладу інноваційних технологій навчання. Наступним кроком щодо побудови моделі є визначення принципів, форм, методів, засобів та педагогічних умов, що сприятимуть і забезпечуватимуть викладачеві успіх у досягненні сформованої мети та виконанні поставлених завдань – змістово-практичний блок.
Посилання
Galperin, P. Ya. & Talyzina, N. F. (1970). Formirovanie znaniy i umeniy na osnove teorii poetapnogo usvoeniya umstvennykh deystviy [Formation of knowledge and skills based on the theory of gradual assimilation of mental actions]. Moscov, 180 p. [in Russian].
Galperin, P. Ya. (1959). Razvitie issledovaniy po formirovaniyu umstvennykh deystviy [Development of research on the formation of mental actions]. Moscov, Vol.1. [in Russian].
Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii ta metodyky v osvitnomu protsesi viiskovykh navchalnykh zakladiv providnykh krain-chleniv NATO i Ukrainy (2018). [Innovative pedagogical technologies and methods in the educational process of military educational institutions of leading NATO member countries and Ukraine]. (Ed.). V.S. Ryzhykov; Military Institute of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].
Ryzhykov, V.S. & Horiacheva, K.S. (2018). Metodyka vprovadzhennia dydaktychnykh ta rolovykh ihor v osvitnii protsess viiskovoi osvity yak praktyka pryiniattia rishen v umovakh obstanovky nablyzhenoi do boiovoi [Methods of introducing didactic and role-playing games in the educational process of military education as a practice of decision-making in a situation close to combat]. Youth & market. No.8 (163). pp.32 – 38. [in Ukrainian].
Talyzina, N. F. (1993). Teoriya planomernogo formirovaniya umstvennykh deystviy segodnya [The theory of the systematic formation of mental actions today]. Psychology issues. No. 1. pp.92–101. [in Russian].
Ryzhykov, V. & Kolisnyk, O. (2018). Leadership Abilities of a Military Manager, Professionalism of a Commander as the Guarantee of the Practice of Effective Activity of a Military Organization. International Journal of Engineering & Technology; Vol. 7, No. 4.38.Special Issue 38. pp.45–49. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.