ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242598Ключові слова:
віртуальний освітній простір закладу вищої освіти, інформаційно-цифрові технології, дистанційне навчання, освітні онлайн платформи, віртуальний університет, педагогічні умовиАнотація
Запропоновано авторське поняття “педагогічні умови формування віртуального освітнього простору (ВОП) закладу вищої освіти”, їх визначено (формування ВОП на засадах особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів; створення навчально-методичного забезпечення до електронних навчальних курсів (“масових відкритих онлайн курсів”) та інноваційних методів і форм навчання в умовах ВОП; розвиток самостійної діяльності студентів в умовах ВОП; готовність студентів до дистанційного (онлайн) навчання в умовах освітнього простору ЗВО) та здійснено детальний аналіз.
Посилання
Halkina, O.V. (2009). Rol i mesto ponyatiya “organizatsionno-pedagogicheskie usloviya” v terminologicheskom apparate pedagogicheskoy nauki [The role and place of the concept of “organizational and pedagogical conditions” in the terminological apparatus of pedagogical science]. Extended abstract of candidate’s thesis. 19 p. Available at: http://www.dissercat.com/content/rol-i-mesto-ponyatiya-organizatsionnopedagogicheskie-usloviya-terminologicheskom-apparate#ixzz349LHX8B7. Name from the screen.[in Russian].
Hora, N.V. (2018). Pedahohichni umovy formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh tovaroznavtsiv [Pedagogical conditions of formation of professional competence of future commodity experts]. “The Scientists Journal”. No. 6 (58) June. pp. 134–137.[in Ukrainian].
Hrinchenko, M.S. (2014). Znachennia virtualnoho prostoru u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho sotsialnoho pedahoha [The importance of virtual space in the training of future social pedagogue]. Bulletin of the Cherkassy university. Series pedagogy. No. 24, pp. 29–36.[in Ukrainian].
Dement, M.O. (2017). [Formation of the Readiness of the Future Officer of the Ministry for Emergencies to Professional Activity in Modern Conditions]; Collection of scientific works “Pedagogy and Psychology”. Vol.58. Kharkiv, pp. 79–89. [in Ukrainian].
Yermachenko, V.Ye. & Derykhovska, V.I. (2017). Osoblyvosti transformatsii svitovoi systemy vyshchoi osvity u XXI stolitti [Peculiarities of transformation of the world system of higher education in the XXI century]. Mukachevo State University. No.10. pp. 518–522. [in Ukrainian].
Klymniyk, V. Ye. (2018). Virtualna realnist v osvitnomu protsesi [Virtual Reality in Educational Process]. Collection of Scientific Works of Kharkiv National Air Force University. No. 2. pp. 207–212. [in Ukrainian].
Skubashevska, O.S. (2016). Masova vidkryta onlain osvita yak mozhlyvist navchannia protiahom zhyttia [Mass online education as an opportunity for lifelong learning]. Scientific Journal of KhNPU. Philosophy series. No.46. pp. 140–150. [in Ukrainian].
Segol, R. (2020). Universytet maibutnoho: Onlain-osvita ta zmishane navchannia [University of the Future: Online Education and Blended Learning]. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=b1-p-3_Q-5I (Accessed 10 Nov. 2020). [in Ukrainian].
Segol, R. (2020). Yak navchatys onlain i nichoho ne vpustyty [How to study online and miss nothing]. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=EAEnKlss6yo (Accessed 10 Nov. 2020). [in Ukrainian].
Tkach, T.V. (2010). Psykholohichni zasady proektuvannia osvitnoho prostoru osobystosti [Psychological principles of designing the educational space of the individual]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 50 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.