ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Євгенія Гончарова
  • Олена Бєляєва

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242608

Ключові слова:

засоби навчання, пізнавальна активність, інноваційна діяльність, професійно-ціннісна інформація

Анотація

У статті розглядається проблема оптимальної організації освітнього процесу, спрямованого на підготовку фахівців, мотиваційно-орієнтованих на безперервний процес активної пізнавальної діяльності. Аргументується закономірність комплексного застосування традиційних та інноваційних засобів навчання з метою отримання якісних змін у засвоєнні навчального матеріалу студентами, формуванні їх фахових компетентностей та стимулюванні пізнавальної активності.

Аналізується місце особистості викладача у процесі творчого поєднання традиційних та інноваційних засобів навчання з метою модернізації й інтенсифікації навчального процесу у сучасних ЗВО України.

Біографії авторів

Євгенія Гончарова

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Полтавського державного медичного університету

Олена Бєляєва

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Полтавського державного медичного університету

Посилання

Arbuzova, Ye. N. & Usoltseva, L. V. (2010). Konstruirovanie i primenenie kompleksov sredstv obucheniya dlya metodicheskoy podgotovki studentov-biologov v usloviyakh informatsionno-predmetnoy sredy vuza [Design and use of complexes of teaching aids for the methodological training of biology students in the information-subject environment of the university]. Omsk, 162 p. [in Russian].

Bieliaieva, O. M. & Honcharova, Ye. Ye. (2019). Rol tradytsiinykh ta innovatsiinykh zasobiv navchannia v modernizatsii vyshchoi osvity [The role of traditional and innovative teaching aids in the modernization of higher education]. Aktualni pytannia linhvistyky, profesiinoi livnhvodydaktyky, psykholohii i pedahohiky vyshchoi shkoly: mater. IV mizhnar. nauk.-praktychnoi konf. : (m. Poltava, 7-8 lystopada 2019 roku). – Current issues of linguistics, professional language didactics, psychology and pedagogy of higher education: Proceedings of the IV International Scientific-Practical Conference : (Poltava, November 7-8, 2019). Poltava, pp. 18–21. [in Ukrainian].

Bykov, V. Yu. (2002). Teoretyko-metodolohichni zasady stvorennia i rozvytku suchasnykh zasobiv ta e-tekhnolohii navchannia [The theoretical and methodological principles of creation and development of modern tools and e-technologies of teaching]. Collection of scientific works to the 10th anniversary of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine / Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Part. 2. Kharkiv, pp. 182–189. [in Ukrainian].

Voronov, V. V. (2002). Pedagogika shkoly v dvukh slovakh [School pedagogy in a nutshell]. Moscov, 144 p. [in Russian].

Honchar, L. (2019). Innovatsii u formuvanni profesiinoi kultury maibutnikh menedzheriv [Innovations in the formation of professional culture of future managers]. Youth & market. No. 10 (177). pp. 130–134. [in Ukrainian].

Malafiik, I. V. (2005). Dydaktyka : navchalnyi posibnyk [Didactics: a textbook]. Kyiv, 397 p. [in Ukrainian].

Malafiik, I. V. (2014). Dydaktyka novitnoi shkoly : navchalnyi posibnyk [Didactics of the newest school: a textbook]. Kyiv, 632 p. [in Ukrainian].

Malykhin, O. V. (2009). Orhanizatsiia samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv: teoretyko-metodolohichnyi aspekt : monohrafiia [An organization of independent educational activity of students of higher pedagogical educational institutions: theoretical and methodological aspect: monograph]. Kryvyi Rih, 307 p. [in Ukrainian].

Okon Vintsenty (1990). Vvedenie v obshchuyu didaktiku [Introduction to general didactics]. Translation from Polish L. G. Kashkurevich, N. G. Gorin. Moscov, 382 p. [in Russian].

Sitarov, V. A. (2004). Didaktika: ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ped. ucheb. Zavedeniy [Didactics: textbook. manual for stud. higher. ped. study. Establishments]. Moscov, 368 p. [in Russian].

Turkot, T. I. (2011). Pedahohika vyshchoi shkoly : navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Higher school pedagogy: a textbook for students of higher educational institutions]. Kyiv, 628 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-17

Номер

Розділ

Статті