АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ГРИ У ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Неля Сірант
  • Ольга Мисик

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242613

Ключові слова:

ключові компетенції, ігровий метод, ділова гра, методи навчання, методика проведення гри

Анотація

Стаття містить аналіз можливих способів використання ділової гри на уроках для вивчення різних галузей знань здобувачами початкової освіти. Автори провели аналіз ключових умов проведення ділової гри, котрі сприяють ефективному засвоєнню знань і забезпечують здобувачам початкової освіти оволодіння ключовими компетентностями, які передбачені освітньою типовою програмою. Результативність проведеної гри залежить від методики її організації та проведення. Звернено увагу на механізми підготовки та проведення ефективної ділової гри. Розглянуто етапи організації навчальної діяльності здобувачів початкової освіти під час реалізації цього ігрового методу. За результатами анкетування виявлено, що не всі учителі початкових класів практикують застосування ігрового методу “Ділова гра”, а лише меншість усвідомлюють позитивний результат його використання у закладах початкової освіти.

Біографії авторів

Неля Сірант

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Ольга Мисик

студентка V курсу факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Artemova, L.V. (1990). Vchysia hraiuchys [Learn by playing]. Kyiv, p.170. [in Ukrainian].

Bulyhina, O. (2009). Ihrovi tekhnolohii: shliakhy zabezpechennia umov dlia intelektualnoho, sotsialnoho, moralnoho rozvytku molodshykh shkoliariv [ Game technologies: ways to provide conditions for intellectual, social, moral development of junior schoolchildren]. Primary education and upbringing. No. 19–21. pp. 2–14. [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity (Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy) (2021). [State standard of primary general education (Ministry of Education and Science of Ukraine)]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text (Accessed 24 July 2021). [in Ukrainian].

Dzhelialova, I. (2016). Hra yak odyn z metodiv vykhovannia uchniv pochatkovykh klasiv [Game as one of the methods of educating primary school students]. Elementary School. No. 10. pp. 52–53. [in Ukrainian].

Kukushyn, V. (2006). Ihrovi tekhnolohii na urokakh [Game technologies in lessons]. Open lesson. No. 11/12. pp. 3–9. [in Ukrainian].

Liubchenko, O. (2015). Dydaktychni ihry v navchalno-vykhovnomu protsesi [Didactic games in the educational process]. Methodical guide. No. 8. pp. 14–17. [in Ukrainian].

Mytsyk, O. (2013). Hra yak metod navchannia inshomovnoho spilkuvannia uchniv pochatkovoi shkoly [Game as a method of teaching foreign language communication to primary school students]. English language and literature. No. 22–23 (392–393). pp. 40–49. [in Ukrainian].

Pyshchyk, O. (2013). Dilova hra yak innovatsiinyi metod pedahohichnoi diialnosti [Business game as an innovative method of pedagogical activity]. Pedagogical workshop. No. 6. pp. 2–5. [in Ukrainian].

Platov, V.Ia. (1991). Dilovi ihry: rozrobka, orhanizatsiia ta provedennia [Business games: development, organization and conduct]. Textbook. Kyiv, 156 p. [in Ukrainian].

Savchenko, O.Ia. (2002). Dydaktyka pochatkovoi shkoly : pidruch. [Primary school didactics: textbook]. Kyiv, 368 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-17

Номер

Розділ

Статті