ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА-ДОРАДНИКА

Автор(и)

  • Ірина Дубровіна
  • Діана Оболонник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242615

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, освітній процес, засоби навчання, інформаційне середовище, iнтерактивнi iнструменти

Анотація

У статті проаналізовані роль та місце використання інформаційно-комунікаційних технологій педагогом-дорадником у освітньому процесі. Розглянуто доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності педагога-дорадника. З’ясовано основні причини зміни ролі педагога в інформаційному просторі. Визначено функції педагога-дорадника, які ефективно буде реалізовувати на основі ІКТ-технологій. Проаналізовано доцільність умотивованого використання інформаційних технологій з метою підвищення ефективності формування професійних знань, умінь та навичок педагогів-дорадників.

Біографії авторів

Ірина Дубровіна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології вищої школи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Діана Оболонник

магістр освітньо-професійної програми “Педагогічне дорадництво” факультету менеджменту освіти та науки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Kinelev, V., Kommers, P.& Kocik, B. (2005). Ispolzovanie informacionnyh i kommunikacionnyh tehnologij v srednem obrazovanii [The use of information and communication technologies in secondary education]. Information memorandum. Moskow, 24 p. [in Russian].

Korsakova, O. & Trubachova, S. (2002). Do problemy zmistu suchasnoi shkilnoi osvity [To the problem of the content of modern school education]. Biology and chemistry at school, no.6, pp.8–11. [in Ukrainian].

Skrypnyk, S. V. (2011). Teoriia ta praktyka vprovadzhennia informatsiinokomunikatsiinykh tekhnolohii u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. Obmin praktychnym dosvidom ta tekhnolohiiamy. Vymiriuvalna ta obchysliuvalna tekhnika v tekhnolohichnykh protsesakh [Theory and practice of introduction of information and communication technologies in general educational institutions. Exchange of practical experience and technologies. Measuring and computing equipment in technological processes]. International scientific and technical journal. Khmelnytskyi, no.1, 316 p. [in Ukrainian].

Tymoshchuk, N.M. & Dovhan, L.I. (2011). Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh zasobiv navchannia na zaniattiakh z inozemnoi movy u ahrarnykh VNZ [The use of information and communication tools in foreign language classes in agricultural universities]. Ministry of Agrarian Policy of Ukraine, Department of Agrarian Education, Science and Advisory, Scientific and Methodological Center for Agrarian Education; (Ed). T.D. Ishchenko and others. Kyiv, vol.22, 96 p. [in Ukrainian].

Hutorskoj, A. (2004). Praktikum po didaktike i sovremennym metodikam obuchenija [Workshop on didactics and modern teaching methods]. St. Petersburg, 541p. [in Russian].

Sukhobok, O. (2010). Psykholoho-pedahohichni aspekty zastosuvannia informatsiinokomunikatsiinykh tekhnolohii u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [Psychological and pedagogical aspects of the application of information and communication technologies in the process of professional training of future teachers of physical culture]. Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports: a scientific journal. Kharkiv, no.12, 182 p.[in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-17

Номер

Розділ

Статті