ВПЛИВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПЕРІОД КІНЦЯ 50 – ПОЧАТКУ 90-Х РР. ХХ СТ.
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242617Ключові слова:
урок, шкільна освіта, самостійна робота, дослідницькі уміння, освітнє середовище, природничо-математичні дисципліни, природничо-математична компетентністьАнотація
Інноваційні умови, в яких перебуває сучасний заклад середньої освіти, передбачає від здобувачів освіти все більше самостійної роботи. Самостійна робота, як система навчальної діяльності, кінця 50 – початку 90-х рр. ХХ ст. виступала піґрунтям для розвитку дослідницьких умінь учнів на уроках природничо-математичних дисциплін. Для поступового формування кожного компонента структури дослідницьких умінь: операційно-базових, інформаційно-комунікативних, практично-технічних та узагалювально-оцінювальних умінь, самостійна робота функціонувала в єдності з різними формами та методами навчання, що забезпечувала гармонійний світоглядний розвиток учня як особистості.
Посилання
Halytska, N. (2019). Doslidnytski uminnia uchniv u period osvitnikh reform radianskoi shkoly [Research skills of students during the educational reforms of the Soviet school]. Pedagogical sciences. Vol. 87. Kherson, рp. 16–20. [in Ukrainian].
Esipov, B. (1961). Samostoyatelnaya rabota uchashchihsya na urokah [Independent work of students in the classrom]. Moscow, р. 239. [in Russian].
Zueva, M. (1978). Razvitie uchashchihsya pri obuchenii himii [Student Development in Teaching Chemistry]. Moscow, p. 190. [in Russian].
Iskindirova, K. (2013). Organizaciya samostoyatelnoj raboty uchashchihsya na urokah geografii [Organization of students’ independent work in geography lessons]. Pedagogical Science and Practice. No.1, St.Petersburg, рp. 47–51. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/organizatsiya-samostoyatelnoy-raboty-uchaschihsya-na-urokah-geografii (аccessed 28 Aug.2020). [in Russian].
Mikelson, R. (1940). O samostoyatelnoj rabote uchashchihsya v processe obucheniya [On the independent work of students in the learning]. Moscow, p. 96. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.