МЕТОДИКА ТА ПРОГРАМА ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗА ПРОФЕСІЄЮ “ЖИВОПИСЕЦЬ” У ЗАКЛАДАХ П(ПТ)О В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.243841Ключові слова:
методика, інклюзивне навчання, професія живописець, професійно-технічна освітаАнотація
У статті описано методику та програму дослідження підготовки майбутніх фахівців за професією “Живописець” у закладах П(ПТ)О в умовах інклюзивного навчання, представлено методику і логіку виконання дослідження; висвітлено педагогічні умови реалізації моделі підготовки майбутніх фахівців за професією “Живописець” в закладах П(ПТ)О в умовах інклюзивного навчання.
Автори статті перевірили ефективність впровадження розробленої моделі за допомогою порівняльного методу наукового дослідження, зіставляючи результати дослідження експериментальних і контрольних груп на початку і наприкінці експерименту. Подано етапи проведення експериментального дослідження, виділено критерії професійної готовності фахівців за професією “Живописець” у закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах інклюзивного навчання.
Посилання
Bohdadiuk, M. (2017). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv khudozhnoho profiliu u PTNZ Zakhidnoi Ukrainy druhoi polovyny ХХ – pochatku ХХІ st. u suchasnii profesiino-tekhnichnii osviti [Professional training of art specialists in vocational schools of Western Ukraine in the second half of the XX – early XXI century. in modern vocational education]. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems, Vinnytsia, no. 49, pp. 55–57. [in Ukrainian].
Golovey, L. & Rybalko, Ye. (2002). Praktikum po vozrastnoy psikhologii [Workshop on developmental psychology]. Sankt-Peterburg, 694 p. [in Russian].
Kapustina, A. (2007). Mnogofaktornaya lichnostnaya metodika R. Kettella [R. Kettell’s multifactorial personal methodology]. Sankt-Peterburg, 104 p. [in Russian].
Kolomiiets, O. (2013). Humanitarni osnovy suchasnoi systemy osvitno-profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia. [Humanitarian foundations of the modern system of educational and professional training of future specialists]. Collection of scientific works of Uman State Pedagogical University.Uman, 1. pp. 108–116. [in Ukrainian].
Pashnev, B. (2015). Svoystva temperamenta kak biologicheskaya osnova tipov lichnosti [Properties of temperament as a biological basis of personality types]. Psychiatry, neurology and medical psychology. Kharkіv, no.2 (vol. 2.). pp.90–101. [in Russian].
Rean, A. (2000). Psikhologiya i pedagogika [Psychology and pedagogy]. Sankt-Peterburg. 432 p. [in Russian].
Radkevych, V. (2010). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoho navchannia u zakladakh proftekhosvity khudozhnoho profiliu [Theoretical and methodical bases of professional training in establishments of vocational education of art profile]. Doctor’s thesis. Kyiv, 424 p. [in Ukrainian].
Rozin, V. (2006). Myshlenie i tvorchestvo [Thinking and creativity]. Moscov, 360 p. [in Russian].
Senyk, A. (2021). Profesiino-tvorcha samorealizatsiia zdobuvachiv vyshchoi osvity zasobamy treninhu [Professional and creative self-realization of higher education seekers by means of training]. Youth & market. Drohobych, 2021. No.4 (190). pp. 87–92. [in Ukrainian].
Frytsiuk, V. (2017). Metodolohichni pidkhody do vyvchennia problemy profesiinoho samorozvytku maibutnoho fakhivtsia [Methodological approaches to studying the problem of professional self-development of the future specialist]. Journal of Vinnytsia Polytechnic Institute.Vinnytsia, no.6. pp. 160–167. [in Ukrainian].
Rokeach, M. (1973). The nature of human values. New York, 438 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.