МОВНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК БАЗИС САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.243936Ключові слова:
вчитель, компетентність, мовно-комунікативна, освітня програма, освітологія, саморелізація, студентозорієнтоване навчання, холістичний підхід, якість освітиАнотація
У статті узагальнено практику реалізації холістичного підходу у процесі опанування освітньої програми Освітологія здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Автором виділено алгоритм втілення холістичного підходу в роботі зі здобувачами вищої освіти: зв’язність, включення, рівновага.
Складники мовно-комунікативних компетентностей: розуміння ролі таких компетентностей в забезпеченні якості освіти, комплекс загальних і предметних / фахових компетентностей для взаємодії вчителя з людьми, роботі у команді, донесення інформації, вмінь вчитися упродовж життя у суспільстві знань – у змісті навчальних програм.
Посилання
Explaining the European Qualifications Framework for Lifelong Learning (2021). Available at: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf [in English].
Vseukrainskyi forum “Ukraina 30. Osvita i nauka” 31.05.2021. [All-Ukrainian Forum “Ukraine 30. Education and Science”. Available at: https://mon.gov.ua/ua/news/vseukrayinskij-forum-ukrayina-30-osvita-i-nauka-sergij-shkarlet-prezentuvav-koncepciyu-prezidentskogo-universitetu [in Ukrainian].
Hotsynets, I. (2021). Sotsialni merezhi yak dodatkovyi instrument formuvannia inshomovnoi informatsiino-komunikatyvnoi kompetentnosti studentiv [Social networking sites as an additional means for formation of foreign language information and communicative competence of students]. Youth & market. No. 4/190 (2021). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236349 [in Ukrainian].
Dmytrenko, H., Pomytkin, E. & Holovach, N. (2020). Formuvannia zdatnykh do samorealizatsii zdobuvachiv osvity v umovakh hlobalizovanoho svitu [Formation of self-fulfilling students in a globalized world]. Youth & market. No.1/180. pp. 12 – 18. [in Ukrainian].
Zelenska, L. D. & Vorozhbit-Horbatiuk, V. V. (2021). Alhorytm monitorynhu zapytiv tsilovoi audytorii mahisterskykh prohram spetsialnosti “Osvitni, pedahohichni nauky” [Algorithm for monitoring the requests of the target audience of master’s programs in “Educational, pedagogical sciences”]. The entrant environment of the glocalization period: ways of formation and development trends. Kharkiv, pp.78–81. [in Ukrainian].
Kafedra osvitolohii ta innovatsiinoi pedahohiky KhNPU imeni H.S. Skovorody (2021) [Education and Innovative Pedagogy Department, Kharkiv Hryhoriy Skovoroda National Pedagogical University]. Available at: https://www.kaf-pedagogy-hnpu.com/ [in Ukrainian].
Miller, D. (2001). Holisticheskoe obrazovanie [Holistic education]. The first of September. First notebook. Education policy. Available at: https://ps.1sept.ru/article.php?ID=200205007 [in Russian].
Osvitno-profesiina prohrama “Osvitolohiia” [Educational and professional program “Education”]. Available at: http://smc.hnpu.edu.ua/files/Osv%D1%96tn%D1%96_programi/Osvitni_programu_magistr/2021_rik/Osvitologiya.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.