ВЗАЄМОДІЯ СТУДЕНТА ТА ВИКЛАДАЧА ЯК ОДИН ЗІ ШЛЯХІВ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.245430Ключові слова:
стратегії навчання, зворотний зв’язок, практика викладання та навчання, мотиваційні стратегії, німецька моваАнотація
У фокусі уваги статті – зворотний зв’язок для забезпечення ефективної взаємодії студента та викладача в рамках студентоорієнтованого підходу. З урахуванням вимог нормативної системи вказується на необхідність для активізації залучення та підвищення якості викладання працювати над створенням відповідних умов та можливостей для подальшого розвитку рівня педагогічних навичок і кар’єрного зростання викладачів.
Зауважується про важливість зворотного зв’язку при формуванні індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі навчання у дистанційному форматі, зокрема при навчанні іноземної мови.
Посилання
Gunnemark, E.V. (2002). Iskusstvo izuchat yazyki [The art and science of learning languages]. St.Petersburg, 208 p. [in Russian].
Zarutckaia, E. V. (2021). Formirovanie gramotnosti raboty s obratnoy svyazyu pri obuchenii inostrannomu yazyku studentov vysshey shkoly [Developing University Students’ Feedback Literacy When Teaching a Foreign Language]. Pedagogy. Theory & Practice. Vol. 6, Issue 5, pp. 849–854. [in Russian].
Forum Report “Doskonalist vykladannia i navchannia u vyshchii osviti” (17–18.03.2021). [“Higher Education Teaching and Learning Excellence”]. (Accessed 20 Nov. 2021). Available at: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/teaching_excellence_forum_report.pdf [in Ukrainian].
Nikolaiev, Ye. (2021). Novyi profstandart – postril v nohu universytetskykh vykladachiv? [New professional standard – a shot in the foot of university teachers?]. (Accessed 20 Nov. 2021). Available at: https://www.skeptic.in.ua/profstandard/ [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia profesiinoho standartu na hrupu profesii “Vykladachi zakladiv vyshchoi osvity” [On approval of the professional standard for the group of professions “Teachers of higher education institutions”]. Order of the Ministry of Economy of Ukraine N 610 of March 23, 2021. Available at: https://ru.osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/81949/(Accessed 20 Nov. 2021). [in Ukrainian].
Stratehiia rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2021–2031 roky [Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2021–2031]. Ministry of Education and Science of Ukraine. 71 p. [in Ukrainian].
Hamann, G. & Koroleva, N. (2020). Kto v nashe vremya uchit nemetskiy yazyk [Who is currently studying German]. Available at: https://www.dw.com/ru/кто-в-наше-время-учит-немецкий-язык/a-53675292 (Accessed 20 Nov. 2021). [in Russian].
Yarushak, M. (2021). Zastosuvannia kompetentnisnoho pidkhodu u protsesi pidhotovky fakhivtsiv zakladiv vyshchoi osvity [Application of competence approach in the process of training professionals of higher education institutions]. Youth and market. Vol. 9 (195), pp. 47–51. doi: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.243892 [in Ukrainian].
British Council Ukraine. Teaching Excellence Programme Year 1. Report 2021. Available at: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/bc_ukraine_tep_report_for_website.pdf [in English].
Deutsch als Fremdsprache weltweit. Datenerhebung 2020 [German as a foreign language around the world]. Auswaertiges Amt u. a. Paderborn, 56 p. Available at: https://static.daad.de/media/daad_de/pdfs_ nicht_barrierefrei/der-daad/daad_deutschlernerhebung_stand_04.06.2020.pdf (Accessed 20 Nov. 2021). [in German].
Dexter, B. (2019). Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme. Initial analysis. 26 p. Available at: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/ ukraine _higher_ education_teaching_excellence_needs_analysis_report.pdf (Accessed 20 Nov. 2021). [in English].
Hartung, S. (2009). Zur Relevanz von Assessment-Feedback in der Hochschullehre [The relevance of feedback assessment in university teaching]. Journal of University Development. Vol. 4, pp. 1–22. doi:10.3217/zfhe-4-01/02. [in German].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.