ВЗАЄМОДІЯ СТУДЕНТА ТА ВИКЛАДАЧА ЯК ОДИН ЗІ ШЛЯХІВ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Автор(и)

  • Любов Павловська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.245430

Ключові слова:

стратегії навчання, зворотний зв’язок, практика викладання та навчання, мотиваційні стратегії, німецька мова

Анотація

У фокусі уваги статті – зворотний зв’язок для забезпечення ефективної взаємодії студента та викладача в рамках студентоорієнтованого підходу. З урахуванням вимог нормативної системи вказується на необхідність для активізації залучення та підвищення якості викладання працювати над створенням відповідних умов та можливостей для подальшого розвитку рівня педагогічних навичок і кар’єрного зростання викладачів.

Зауважується про важливість зворотного зв’язку при формуванні індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі навчання у дистанційному форматі, зокрема при навчанні іноземної мови.

Біографія автора

Любов Павловська

старший викладач, кафедри теорії, практики та перекладу німецької мови, факультет лінгвістики Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського”

Посилання

Gunnemark, E.V. (2002). Iskusstvo izuchat yazyki [The art and science of learning languages]. St.Petersburg, 208 p. [in Russian].

Zarutckaia, E. V. (2021). Formirovanie gramotnosti raboty s obratnoy svyazyu pri obuchenii inostrannomu yazyku studentov vysshey shkoly [Developing University Students’ Feedback Literacy When Teaching a Foreign Language]. Pedagogy. Theory & Practice. Vol. 6, Issue 5, pp. 849–854. [in Russian].

Forum Report “Doskonalist vykladannia i navchannia u vyshchii osviti” (17–18.03.2021). [“Higher Education Teaching and Learning Excellence”]. (Accessed 20 Nov. 2021). Available at: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/teaching_excellence_forum_report.pdf [in Ukrainian].

Nikolaiev, Ye. (2021). Novyi profstandart – postril v nohu universytetskykh vykladachiv? [New professional standard – a shot in the foot of university teachers?]. (Accessed 20 Nov. 2021). Available at: https://www.skeptic.in.ua/profstandard/ [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia profesiinoho standartu na hrupu profesii “Vykladachi zakladiv vyshchoi osvity” [On approval of the professional standard for the group of professions “Teachers of higher education institutions”]. Order of the Ministry of Economy of Ukraine N 610 of March 23, 2021. Available at: https://ru.osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/81949/(Accessed 20 Nov. 2021). [in Ukrainian].

Stratehiia rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2021–2031 roky [Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2021–2031]. Ministry of Education and Science of Ukraine. 71 p. [in Ukrainian].

Hamann, G. & Koroleva, N. (2020). Kto v nashe vremya uchit nemetskiy yazyk [Who is currently studying German]. Available at: https://www.dw.com/ru/кто-в-наше-время-учит-немецкий-язык/a-53675292 (Accessed 20 Nov. 2021). [in Russian].

Yarushak, M. (2021). Zastosuvannia kompetentnisnoho pidkhodu u protsesi pidhotovky fakhivtsiv zakladiv vyshchoi osvity [Application of competence approach in the process of training professionals of higher education institutions]. Youth and market. Vol. 9 (195), pp. 47–51. doi: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.243892 [in Ukrainian].

British Council Ukraine. Teaching Excellence Programme Year 1. Report 2021. Available at: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/bc_ukraine_tep_report_for_website.pdf [in English].

Deutsch als Fremdsprache weltweit. Datenerhebung 2020 [German as a foreign language around the world]. Auswaertiges Amt u. a. Paderborn, 56 p. Available at: https://static.daad.de/media/daad_de/pdfs_ nicht_barrierefrei/der-daad/daad_deutschlernerhebung_stand_04.06.2020.pdf (Accessed 20 Nov. 2021). [in German].

Dexter, B. (2019). Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme. Initial analysis. 26 p. Available at: https://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/ ukraine _higher_ education_teaching_excellence_needs_analysis_report.pdf (Accessed 20 Nov. 2021). [in English].

Hartung, S. (2009). Zur Relevanz von Assessment-Feedback in der Hochschullehre [The relevance of feedback assessment in university teaching]. Journal of University Development. Vol. 4, pp. 1–22. doi:10.3217/zfhe-4-01/02. [in German].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті