ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: ПЕДАГОГІЧНА ТА ТВОРЧА СКЛАДОВІ

Автор(и)

  • Олена Семенова
  • Ольга Бикова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.245617

Ключові слова:

педагогічна практика, навчальна практика, творча практика, студенти мистецьких спеціальностей

Анотація

Педагогічна практика – важливий етап у підготовці майбутніх вчителів мистецьких дисциплін, позаяк сформовані професійні компетентності допоможуть здобувачам розкрити свій творчий потенціал у подальшій професійній діяльності. У статті розглядається досвід організації педагогічної практики студентів спеціальності “024 Хореографія” та “014 Середня освіта. Образотворче мистецтво” в УДПУ імені Павла Тичини. Розкривається специфіка проведення та види навчальної практики: навчально-творча (пленер), навчально-фольклорна, практика керівника хореографічного колективу, як обов’язкового компонента освітнього процесу. Висвітлюється мета та завдання кожного виду практики. Авторами статті робиться висновок про педагогічну практику як ключову ланку підготовки кваліфікованих фахівців мистецьких спеціальностей.

Біографії авторів

Олена Семенова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Ольга Бикова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Abdullina, O. (1989). Pedagogicheskaya praktika studentov [Pedagogical practice of students]. Moscow, 175 р. [in Russian].

Vorozhbit-Gorbatyuk, V., Melnikova, O. & Kabanska, G. (2021). Naukovo-pedagogichna praktyka zdobuvachiv drugogo magisterskogo rivnya vyshhoyi osvity, specialnist 051 Ekonomika: dosvid XNPU imeni G.S. Skovorody [Scientific and pedagogical practice of applicants for the second master’s level of higher education, specialty 051 Economics: the experience of Gregory Skovoroda]. Youth & market, no. 4 (190), рр. 17–21. [in Ukrainian].

Kolnoguzenko, B. (2005). Metodyka roboty z xoreografichnym kolektyvom [Methods of working with a choreographic team]. Part 1. Choreographic work with children. Kharkiv, 153 р. [in Ukrainian].

Osyka, M. Kontrol ta ocinyuvannya navchalnyx dosyagnen uchniv pochatkovoyi shkoly [Control and evaluation of educational achievements of primary school students]. Available at: https://vseosvita.ua/library/kontrol-ta-ocinuvanna-navcalnih-dosagnen-molodsih-skolariv-210647.html [in Ukrainian].

Regulations on the organization of internships at Uman State Pedagogical University named after Pavel Tychyna (full-time and part-time education) [Polozhennyam pro organizaciyu praktyk v Umanskomu derzhavnomu pedagogichnomu universyteti imeni Pavla Tychyny (dennoyi ta zaochnoyi formy navchannya)]. Available at: https://udpu.edu.ua/pro-universytet/dokumenty[in Ukrainian].

Zetlin, B. (1986). Funkcii praktiki v uchebno-vospitatelnom processe i ee vidy [Functions of practice in the educational process and its types]. Scientific journal: New Research in Educational Sciences. Vol. 1, pp. 35–41. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті