FLIPPED CLASSROOM ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Наталія Тимощук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.246670

Ключові слова:

перевернутий клас, інноваційні зміни, ефективне впровадження, викладання іноземної мови, заклади вищої освіти

Анотація

У статті представлено метод “перевернутого навчання” як один з найбільш інноваційних та ефективних у навчальному процесі вищої школи, а також доведено необхідність конструктивних змін у традиційній системі навчання у закладах вищої освіти. Постійне зростання обсягів інформації унеможливлює передачу знань у готовому вигляді, натомість вимагає вміння шукати та працювати з нею. Експериментальне навчання з використанням flipped classroom як інноваційного методу викладання іноземної мови проводилося серед студентів Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету. Використання цієї моделі робить навчальний процес більш ефективним та інноваційним, оскільки підвищує мотивацію і самостійність учнів, формує відповідальність та впевненість у собі, а також відповідає вимогам сучасності.

Біографія автора

Наталія Тимощук

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземної філології та перекладу Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Dovhan, L. (2021). “Perevernute navchannia” yak studentotsentrovanyi pidkhid do vykladannia inozemnykh mov [“Fslipped learning” as a student-centered approach to teaching foreign languages]. Youth and market. No. 5–6 (191–192). pp. 104–108. [in Ukrainian].

Konoplianyk, L. & Melnykova, K. (2019). Vykorystannia tekhnolohii “perevernutyi klas” pry navchanni fakhovoi inozemnoi movy [The use of “flipped classroom” technology in teaching foreign language for specific purposes]. Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology. Vol. 2 (15). pp. 38–45. DOI: https://doi.org/10.18372/2411-264X.15.14401 [in Ukrainian].

Tymoshchuk, N. M. (2018). Samostiina pozaaudytorna robota studentiv SShA: teoretyko-metodolohichnyi aspekt [Independent Extracurricular Work of US Students: Theoretical and Methodological Aspects]. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Pedagogical Sciences. Vol. 2 (93). pp. 130–134. DOI: https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.130-134 [in Ukrainian].

Gillispie, V. (2016). Using the Flipped Classroom to Bridge the Gap to Generation. Ochnsner Journal. Vol. 16. No. 1. pp. 32–36. [in English].

Kim, M., Kim, S., Khera, O. & Getman, J. (2014). The Experience of Three Flipped Classrooms in an Urban University: an Exploration of Design Principles. The Internet and Higher Education. Vol. 22. pp. 37–50. [in English].

Olenyuk, О. & Rubel, N. (2020). Flipped Classroom Learning Model: Expand Your Boundaries as a Teacher. Youth and Market. No.1 (180). pp. 98–101. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.184500 [in English].

Scott, C. L. (2019). The Futures of Learning 2: What Kind of Learning for the 21st Century? UNESCO Education, research and foresight: working papers. Vol. 14. pp. 1–14. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статті