ГУМАНІТАРНИЙ РОЗВИТОК СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248353Ключові слова:
гуманітарний розвиток, гуманітарні науки, вища освіта, гуманістичні цінності, студентиАнотація
Гуманітарна освіта є одним із чинників формування морально-етичного світогляду особистості, оскільки враховує концептуальні підходи до розуміння феноменів гуманізації та гуманітаризації.
Стратегія гуманітарного розвитку як актуальна проблема, базується на інтеграційно-глобалізаційних процесах суспільства як складової формування ціннісних орієнтацій студентів. Гуманітарний розвиток, орієнтований на формування сучасної конкурентоспроможної особистості, розвиток та реалізацію всіх її здібностей, передбачає формування і розширення науково-філософського світогляду, соціально-особистісних та професійних компетентностей. Визначено значущість особистості, її морально-етичні засади, окреслено сутність гуманітарного розвитку освіти для формування фахівців вишів.
Посилання
Avtomonov, P. P. (2012). Stratehichnyy pryntsyp humanizatsiyi vyshchoyi osvity i taktyka yoho realizatsiyi [Strategic principle of humanization of higher education and tactics of its implementation]. Actual problems of sociology, psychology, pedagogy: Collection of scientific works. pp. 184–188. [in Ukrainian].
Andrushchenko, V. (2010). Osnovni kharakterystyky yevropeyskoyi vyshchoyi osvity ta mozhlyvosti yikh realizatsiyi v systemi osvity Ukrayiny [The main characteristics of European higher education and the possibility of their implementation in the education system of Ukraine]. Higher education in Ukraine. No. 4. pp. 5–16. [in Ukrainian].
Andrushchenko, V. (2006). Stratehiya dlya osvity (Za materialamy zvitu viddilu filosofiyi ta prohnozuvannya rozvytku osvity Instytutu vyshchoyi osvity APN Ukrayiny, cherven, 2006) [Strategy for Education (According to the report of the Department of Philosophy and Forecasting of Education Development of the Institute of Higher Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, June, 2006)]. Higher education in Ukraine. No. 3. pp. 5–9. [in Ukrainian].
Bauman, Z. (2002). Obrazovaniye – pri, dlya i nesmotrya na postmoderniti. Individualizirovannoye obshchestvo [Education – with, for and in spite of postmodernity. Individualized society]. pp. 155–175. [in Russian].
Gumilev, L. N. (2002). Konets i vnov nachalo [The end and the beginning again]. 386 p. [in Russian].
Lutsyk, I. H. (2007). Vykorystannya interaktyvnykh metodiv yak zasib stvorennya intensyvnoho osvitn№oho seredovyshcha [The use of interactive methods as a means of creating an intensive educational environment]. New learning technologies: scientific and methodical collection. Ministry of Education and Science of Ukraine, Innovative Technologies and Educational Content. No. 46. pp. 59–63. [in Ukrainian].
Fisher, J.B., Schumaker, J.B., Culbertson, J. & Deshler, D.D. (2010). Effects of a computerized professional development program on teacher and student outcomes. Journal of Teacher Education. No. 61. pp. 301–312. [in English].
Kontseptsiya humanitarnoho rozvytku Ukrayiny : proekt [The concept of humanitarian development of Ukraine: project]. National Institute for Strategic Studies. Available at: http://semadm.cg.gov.ua/web_docs/36/2012/07/docs/Proekt_Kontsepts-ya%20human-t
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.