ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248529Ключові слова:
інноваційна особистість здобувача освіти, інноваційне навчання у вищій школі, кейс-метод, кейс-технологія, підготовка медичних сестер у магістратуріАнотація
Статтю присвячено виявленню особливостей впровадження кейс-технології в освітній процес вищої школи на основі інноваційного підходу до навчання майбутніх фахівців. У ній розкрито важливість формування інноваційної особистості здобувача освіти відповідно до сучасних вимог суспільно-економічного життя Української держави. Особлива увага автора публікації звернена на розвиток інноваційних методів та технологій навчання студентської молоді, зокрема на методику впровадження кейс-технології. Запропоновано сутності близьких, проте нетотожних понять “кейс-метод”, “кейс-технологія”, “кейс” як засіб навчання.
Посилання
Vorozhbit-Horbatiuk, V. (2021). Kohnityvnyi komponent innovatsiinoi pedahohichnoi diialnosti vchytelia [Cognitive component of innovative pedagogical activity of a teacher]. Youth & market. No. 9/195. pp. 6–10. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” [Law of Ukraine “On Higher Education”]. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro innovatsiinu diialnist” [Law of Ukraine “On Innovation Activity”].[in Ukrainian].
Polozhennia pro poriadok zdiisnennia innovatsiinoi osvitnoi diialnosti [Regulations on the procedure for carrying out innovative educational activities]. [in Ukrainian].
Likhachov, V. K., Shymanska, Ya. V., Taranovska, O. O., Dobrovolska, L. M. & Makarov, O. H. Keis-tekhnolohii yak produktyvnyi zasib formuvannia kompetentnisnykh profesiinykh navychok na etapi medychnoi pisliadyplomnoi osvity [Case technologies as a productive means of forming competency professional skills at the stage of medical postgraduate education]. Available at: http://elib.umsa.edu.ua/bitstream/umsa/10025/1/Likhachov_Keis_tekhnolohii_iak_produktyvnyi_zasib.pdf [in Ukrainian].
Filonenko, M. M. (2016). Metodyka vykladannia u vyshchii medychnii shkoli na zasadakh kompetentisnoho pidkhodu: metodychni rekomendatsii dlia vykladachiv ta zdobuvachiv naukovoho stupenia doktora filosofii (PhD) VM(F)NZ Ukrainy [Methods of teaching in higher medical school on the basis of a competency-based approach: guidelines for teachers and candidates for the degree of Doctor of Philosophy]. Kyiv, 88 p. [in Ukrainian].
Pashchenko, T. M. (2014). Zastosuvannia keis-tekhnolohii u pidhotovtsi kvalifikovanykh robitnykiv [The use of case technologies in the training of skilled workers]. Available at: https://lib.iitta.gov.ua/8792/1/%D0%9F%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE2.pdf [in Ukrainian].
Khmurkovskyi, H. V. Formuvannia innovatsiinoi osobystosti shliakhom aktyvnoi ta vidpovidalnoi uchasti studentiv u navchalnomu protsesi [Formation of innovative personality through active and responsible participation of students in the educational process]. Available at: https://core.ac.uk/download/pdf/32615286.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.