МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ГРУПІ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248535Ключові слова:
оздоровча діяльність, група подовженого дня, майбутній учитель початкових класів, молодший школярАнотація
Стаття присвячена розгляду методичних аспектів оздоровчої діяльності вчителя початкових класів у групі подовженого дня. З’ясовано, що проблемі організації оздоровчої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в групі подовженого дня сучасні науковці та педагоги-практики надають важливого значення. Це пов’язано з необхідністю виховання здорового покоління, яке свідомо ставиться як до свого так і здоров’я навколишніх, формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності і на уроках, і в позаурочний час, що є змістом найважливіших завдань в умовах Нової української школи.
Посилання
Bobrytska, V. I. (2006). Formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia u maibutnikh uchyteliv [Formation of a healthy lifestyle in future teachers]. Monograph. Poltava, 432 p.[in Ukrainian].
Bondarenko, H.L. & Vashchenko, O.M. (2019). Analiz rezultativ doslidzhennia problemy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do vykorystannia zdoroviazberezhuvalnykh tekhnolohii u pochatkovii shkoli [Analysis of the results of the study of the problem of forming the readiness of future teachers to use health technologies in primary school]. International scientific journal “Education and Science”. No.1 (26). pp. 83–88. [in Ukrainian].
Vashchenko, O. M. & Svyrydenko, S. O. (2008). Ozdorovcha robota na HPD [Health work during extended day groups]. Methodical guide. Primary education. pp.3–11. [in Ukrainian].
Vashchenko, O. M. (2017). Pedahohichni umovy orhanizatsiia zdoroviazberezhuvalnoho seredovyshcha pochatkovoi shkoly [Pedagogical conditions, organization of the health-preserving environment of primary school]. Health education. Chernihiv, Vol.1. pp.119–125. [in Ukrainian].
Vashchenko, O. M. & Kikosh, O. V. (2014). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do zdoroviazberezhuvalnoi diialnosti u pochatkovii shkoli yak naukova problema [Preparing future teachers for health care activities in primary school as a scientific problem]. Pearls of scientific research: coll. Science. articles. Khmelnytskyi, book.2. pp. 18–24. [in Ukrainian].
Dolynskyi, B.T. (2010). Metodolohiia zdoroviazberihaiuchoi diialnosti maibutnoho vchytelia pochatkovoi shkoly [Methodology of health-preserving activity of the future primary school teacher]. Odessa, 266 p. [in Ukrainian].
Kondratiuk, S.M. (2003). Intehratyvnyi pidkhid do vykhovannia u molodshykh shkoliariv zdorovoho sposobu zhyttia [An integrative approach to educating younger students in a healthy lifestyle]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
Naumenko, Yu.V. (2005). Zdoroviazberezhuvalna diialnist shkoly [School health activities]. Pedagogy. pp.37–44. [in Ukrainian].
Natsionalna doktryna rozvytku osvity Ukrainy u ХXI stolitti (2001). [National doctrine of education development of Ukraine in the XXI century]. School world.Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].
Smirnov, N.K. (2002). Zdorovesberegayushchie obrazovatelnye tekhnologii v sovremennoy shkole [Health-saving educational technologies in the modern school]. Moscov, 121p.[in Russian].
Cokpatova, N.V. (2005). Covpemennye tekhnologii cokhpaneniya i ukpepleniya zdopovya detey [Modern technologies of preservation and strengthening of health of children]. Study aid. Moscov, 224 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.