МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ГРУПІ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ

Автор(и)

  • Геннадій Бондаренко
  • Олена Ващенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248535

Ключові слова:

оздоровча діяльність, група подовженого дня, майбутній учитель початкових класів, молодший школяр

Анотація

Стаття присвячена розгляду методичних аспектів оздоровчої діяльності вчителя початкових класів у групі подовженого дня. З’ясовано, що проблемі організації оздоровчої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в групі подовженого дня сучасні науковці та педагоги-практики надають важливого значення. Це пов’язано з необхідністю виховання здорового покоління, яке свідомо ставиться як до свого так і здоров’я навколишніх, формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності і на уроках, і в позаурочний час, що є змістом найважливіших завдань в умовах Нової української школи.

Біографії авторів

Геннадій Бондаренко

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Олена Ващенко

кандидат педагогічних наук доцент, доцент кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Bobrytska, V. I. (2006). Formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia u maibutnikh uchyteliv [Formation of a healthy lifestyle in future teachers]. Monograph. Poltava, 432 p.[in Ukrainian].

Bondarenko, H.L. & Vashchenko, O.M. (2019). Analiz rezultativ doslidzhennia problemy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do vykorystannia zdoroviazberezhuvalnykh tekhnolohii u pochatkovii shkoli [Analysis of the results of the study of the problem of forming the readiness of future teachers to use health technologies in primary school]. International scientific journal “Education and Science”. No.1 (26). pp. 83–88. [in Ukrainian].

Vashchenko, O. M. & Svyrydenko, S. O. (2008). Ozdorovcha robota na HPD [Health work during extended day groups]. Methodical guide. Primary education. pp.3–11. [in Ukrainian].

Vashchenko, O. M. (2017). Pedahohichni umovy orhanizatsiia zdoroviazberezhuvalnoho seredovyshcha pochatkovoi shkoly [Pedagogical conditions, organization of the health-preserving environment of primary school]. Health education. Chernihiv, Vol.1. pp.119–125. [in Ukrainian].

Vashchenko, O. M. & Kikosh, O. V. (2014). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do zdoroviazberezhuvalnoi diialnosti u pochatkovii shkoli yak naukova problema [Preparing future teachers for health care activities in primary school as a scientific problem]. Pearls of scientific research: coll. Science. articles. Khmelnytskyi, book.2. pp. 18–24. [in Ukrainian].

Dolynskyi, B.T. (2010). Metodolohiia zdoroviazberihaiuchoi diialnosti maibutnoho vchytelia pochatkovoi shkoly [Methodology of health-preserving activity of the future primary school teacher]. Odessa, 266 p. [in Ukrainian].

Kondratiuk, S.M. (2003). Intehratyvnyi pidkhid do vykhovannia u molodshykh shkoliariv zdorovoho sposobu zhyttia [An integrative approach to educating younger students in a healthy lifestyle]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Naumenko, Yu.V. (2005). Zdoroviazberezhuvalna diialnist shkoly [School health activities]. Pedagogy. pp.37–44. [in Ukrainian].

Natsionalna doktryna rozvytku osvity Ukrainy u ХXI stolitti (2001). [National doctrine of education development of Ukraine in the XXI century]. School world.Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].

Smirnov, N.K. (2002). Zdorovesberegayushchie obrazovatelnye tekhnologii v sovremennoy shkole [Health-saving educational technologies in the modern school]. Moscov, 121p.[in Russian].

Cokpatova, N.V. (2005). Covpemennye tekhnologii cokhpaneniya i ukpepleniya zdopovya detey [Modern technologies of preservation and strengthening of health of children]. Study aid. Moscov, 224 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-23

Номер

Розділ

Статті