ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

Автор(и)

  • Тетяна Сніца

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248542

Ключові слова:

офіцер-прикордонник, професійна підготовка, професійна діяльність, міжкультурне середовище, взаємодія, іноземна мова

Анотація

У статті проаналізовано роль та значення іноземних мов у процесі виконання офіцерами-прикордонниками професійних обов’язків в умовах ситуацій культурних перетинань. Авторкою проведено аналіз окремих теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо необхідності оволодіння іноземними мовами майбутніми фахівцями різних спеціальностей. Розкрито сутність поняття “міжкультурна взаємодія”; обґрунтовано ефективність використання інтерактивних технологій та методів навчання з метою формування світогляду майбутніх офіцерів і розвитку навичок спілкування іноземною мовою.

Біографія автора

Тетяна Сніца

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Посилання

Balendr, A., Komarnytska, O., Islamova, O., Khamaziuk, O., Lusan, P., & Biliavets, A. (2021). Online learning facilitation in border guards’ foreign language training. Laplage in Journal,7(2), pp.336–345. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202172743 [in English].

Bloshchynskyi, I. (2016). Kharakterystyka kursu dystantsiinoho navchannia anhliiskoi movy dlia personalu derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy [Characteristics of the distance learning English course for the personnel of the State Border Guard Service of Ukraine]. Bulletin of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series Pedagogical Sciences. Khmelnytskyi, vol. 2. Available at: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Администратор/Мои%20документы/Vnadped_2016_2_3.pdf[in Ukrainian].

Voitsekhivskyi, O. (2011). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv do profesiinoi diialnosti v punktakh propusku cherez derzhavnyi kordon [Peculiarities of preparation of future border guard officers for professional activity at state border checkpoints]. Youth & market. Drohobych, Vol. 2 (73). pp. 135–140. [in Ukrainian].

Zaharova, G. V. (2009). Formirovanie gotovnosti k mezhkulturnoj kommunikacii u studentov vuza [Formation of readiness for intercultural communication to university students]. Extended abstract of candidate’s thesis. General Pedagogy, History of Pedagogy and Education. Nizhnij Novgorod, 164 p. [in Russian].

Kurban, E. & Krivoshlykova, M. (2013). Mezhkulturnoe vzaimodejstvie i mezhkulturnaja kommunikacija: k opredeleniju aspektov [Intercultural Interaction and Intercultural Communication: Toward a Definition of Aspects]. Society and Power. No. 1 (39). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/mezhkulturnoe-vzaimodeystvie-i-mezhkulturnaya-kommunikatsiya-k-opredeleniyu-aspektov [in Russian].

Stavytska, I. V. (2013). Inshomovna kompetentnist : mistse definitsii u terminolohichnomu poli suchasnykh naukovykh sudzhen [Foreign Language Competence: The Place of Definition in the Terminological Field of Modern Scientific Judgment]. Pedagogical sciences: theory, history, and innovative technologies. Sumy. No. 4 (30). pp. 280–286. [in Ukrainian].

Ter-Mіnasova, S. (2000). Jazyk i mezhkulturnaja kommunikacija [Language and Intercultural Communication]. Word. Moscow, p. 146. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-23

Номер

Розділ

Статті