ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248542Ключові слова:
офіцер-прикордонник, професійна підготовка, професійна діяльність, міжкультурне середовище, взаємодія, іноземна моваАнотація
У статті проаналізовано роль та значення іноземних мов у процесі виконання офіцерами-прикордонниками професійних обов’язків в умовах ситуацій культурних перетинань. Авторкою проведено аналіз окремих теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо необхідності оволодіння іноземними мовами майбутніми фахівцями різних спеціальностей. Розкрито сутність поняття “міжкультурна взаємодія”; обґрунтовано ефективність використання інтерактивних технологій та методів навчання з метою формування світогляду майбутніх офіцерів і розвитку навичок спілкування іноземною мовою.
Посилання
Balendr, A., Komarnytska, O., Islamova, O., Khamaziuk, O., Lusan, P., & Biliavets, A. (2021). Online learning facilitation in border guards’ foreign language training. Laplage in Journal,7(2), pp.336–345. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202172743 [in English].
Bloshchynskyi, I. (2016). Kharakterystyka kursu dystantsiinoho navchannia anhliiskoi movy dlia personalu derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy [Characteristics of the distance learning English course for the personnel of the State Border Guard Service of Ukraine]. Bulletin of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series Pedagogical Sciences. Khmelnytskyi, vol. 2. Available at: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Администратор/Мои%20документы/Vnadped_2016_2_3.pdf[in Ukrainian].
Voitsekhivskyi, O. (2011). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv do profesiinoi diialnosti v punktakh propusku cherez derzhavnyi kordon [Peculiarities of preparation of future border guard officers for professional activity at state border checkpoints]. Youth & market. Drohobych, Vol. 2 (73). pp. 135–140. [in Ukrainian].
Zaharova, G. V. (2009). Formirovanie gotovnosti k mezhkulturnoj kommunikacii u studentov vuza [Formation of readiness for intercultural communication to university students]. Extended abstract of candidate’s thesis. General Pedagogy, History of Pedagogy and Education. Nizhnij Novgorod, 164 p. [in Russian].
Kurban, E. & Krivoshlykova, M. (2013). Mezhkulturnoe vzaimodejstvie i mezhkulturnaja kommunikacija: k opredeleniju aspektov [Intercultural Interaction and Intercultural Communication: Toward a Definition of Aspects]. Society and Power. No. 1 (39). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/mezhkulturnoe-vzaimodeystvie-i-mezhkulturnaya-kommunikatsiya-k-opredeleniyu-aspektov [in Russian].
Stavytska, I. V. (2013). Inshomovna kompetentnist : mistse definitsii u terminolohichnomu poli suchasnykh naukovykh sudzhen [Foreign Language Competence: The Place of Definition in the Terminological Field of Modern Scientific Judgment]. Pedagogical sciences: theory, history, and innovative technologies. Sumy. No. 4 (30). pp. 280–286. [in Ukrainian].
Ter-Mіnasova, S. (2000). Jazyk i mezhkulturnaja kommunikacija [Language and Intercultural Communication]. Word. Moscow, p. 146. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.