МОДЕЛЬ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248803Ключові слова:
хореографічна освіта, компетентнісний підхід, професійна компетентність, модель фахової підготовки, навчальний процесАнотація
У статті аналізуються аспекти компетентнісного підходу до фахової підготовки здобувачів вищої освіти хореографічного профілю. Зазначено, що завданням компетентнісного підходу є формування професійної компетентності випускника, яка включає фахові знання, вміння і навички, відповідні властивості та якості особистості педагога-хореографа. Розглянуто організаційну модель фахової підготовки вчителів хореографії на основі компетентнісного підходу. Модель враховує усі складові освітнього процесу: мету, завдання, методологічні підходи та дидактичні принципи, педагогічні умови; зміст, форми, методи навчання.
Посилання
Avsheniuk, N., Desiatov, T., Diachenko, L., Postryhach, N., Pukhovska, L., Sulyma, O. (2014). Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky pedahohiv u zarubizhnykh krainakh: teoriia ta praktyka : monohrafiia [Competence approach to teacher training in foreign countries: theory and practice]. Kirovohrad. [in Ukrainian].
Dziubyshyna, N. (2017). Kompetentnisnyi pidkhid u protsesi pidhotovky maibutnikh khoreohrafiv [Competence approach in the process of training future choreographers]. Updates to the content, forms and methods of learning and education in the bookmarks of education. Vol.17, pp.149–153. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_42 [in Ukrainian].
Korobchenko, A. & Holovkova, M. (2018). Kompetentnisnyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv novoi ukrainskoi shkoly [Competence approach to professional training of future teachers of the new Ukrainian school]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu “Osobystisno-profesiinyi rozvytok vchytelia v umovakh realizatsii Kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly” – Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Personal and professional development of a teacher in the conditions of realization of the Concept of the New Ukrainian school. Melitopol. [in Ukrainian].
Pro vyshchu osvitu [About higher education]. №1556-VII vid 01.07.2014. (version from 02.10.2021). Available at: https://urst.com.ua/download_act/pro_vyshchu_osvitu [in Ukrainian].
Standart vyshchoi osvity. Pershyi (bakalavrskyi riven) vyshchoi osvity. Stupin bakalavr. Haluz znan 02 Kultura ta mystetstvo, spetsialnist: 024 Khoreohrafiia (2020). [Standard of higher education. The first (bachelor’s level) of higher education. Bachelor’s degree. Branch of knowledge 02 Culture and art, specialty: 024 Choreography]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2020/03/024-choreografia-B.pdf [in Ukrainian].
Chervonska, L. (Red.). (2018). Kompetentnisnyi pidkhid yak osnova profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia khoreohrafii v umovakh suchasnoi vyshchoi shkoly [Competence approach as a basis of professional training of the future teacher of choreography in the conditions of modern high school]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu “Osobystisno-profesiinyi rozvytok vchytelia v umovakh realizatsii Kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly” – Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Personal and professional development of a teacher in the conditions of realization of the Concept of the New Ukrainian school”. Melitopol [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.