МОДЕЛЬ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Магдалина Марушка

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248803

Ключові слова:

хореографічна освіта, компетентнісний підхід, професійна компетентність, модель фахової підготовки, навчальний процес

Анотація

У статті аналізуються аспекти компетентнісного підходу до фахової підготовки здобувачів вищої освіти хореографічного профілю. Зазначено, що завданням компетентнісного підходу є формування професійної компетентності випускника, яка включає фахові знання, вміння і навички, відповідні властивості та якості особистості педагога-хореографа. Розглянуто організаційну модель фахової підготовки вчителів хореографії на основі компетентнісного підходу. Модель враховує усі складові освітнього процесу: мету, завдання, методологічні підходи та дидактичні принципи, педагогічні умови; зміст, форми, методи навчання.

Біографія автора

Магдалина Марушка

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри культурології та мистецької освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Avsheniuk, N., Desiatov, T., Diachenko, L., Postryhach, N., Pukhovska, L., Sulyma, O. (2014). Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky pedahohiv u zarubizhnykh krainakh: teoriia ta praktyka : monohrafiia [Competence approach to teacher training in foreign countries: theory and practice]. Kirovohrad. [in Ukrainian].

Dziubyshyna, N. (2017). Kompetentnisnyi pidkhid u protsesi pidhotovky maibutnikh khoreohrafiv [Competence approach in the process of training future choreographers]. Updates to the content, forms and methods of learning and education in the bookmarks of education. Vol.17, pp.149–153. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_42 [in Ukrainian].

Korobchenko, A. & Holovkova, M. (2018). Kompetentnisnyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv novoi ukrainskoi shkoly [Competence approach to professional training of future teachers of the new Ukrainian school]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu “Osobystisno-profesiinyi rozvytok vchytelia v umovakh realizatsii Kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly” – Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Personal and professional development of a teacher in the conditions of realization of the Concept of the New Ukrainian school. Melitopol. [in Ukrainian].

Pro vyshchu osvitu [About higher education]. №1556-VII vid 01.07.2014. (version from 02.10.2021). Available at: https://urst.com.ua/download_act/pro_vyshchu_osvitu [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity. Pershyi (bakalavrskyi riven) vyshchoi osvity. Stupin bakalavr. Haluz znan 02 Kultura ta mystetstvo, spetsialnist: 024 Khoreohrafiia (2020). [Standard of higher education. The first (bachelor’s level) of higher education. Bachelor’s degree. Branch of knowledge 02 Culture and art, specialty: 024 Choreography]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2020/03/024-choreografia-B.pdf [in Ukrainian].

Chervonska, L. (Red.). (2018). Kompetentnisnyi pidkhid yak osnova profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia khoreohrafii v umovakh suchasnoi vyshchoi shkoly [Competence approach as a basis of professional training of the future teacher of choreography in the conditions of modern high school]. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu “Osobystisno-profesiinyi rozvytok vchytelia v umovakh realizatsii Kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly” – Proceedings of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Personal and professional development of a teacher in the conditions of realization of the Concept of the New Ukrainian school”. Melitopol [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-23

Номер

Розділ

Статті