МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕХАНІКІВ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248816Ключові слова:
методика, комп’ютерне моделювання, графічна підготовка, майбутні інженери-механіки, інформаційно-освітнє середовище, дидактичні принципи, педагогічні умовиАнотація
У статті представлено методичні аспекти графічної підготовки майбутніх інженерів-механіків у закладах вищої та професійно-технічної освіти. Вказується необхідність створення й застосування в освітньому процесі інформаційно-освітнього середовища засобами комп’ютерного моделювання. Виділено дидактичні принципи та педагогічні умови, що є складовими методичної системи викладання предмету креслення. Розглянуто нормативно-правові документи (Концепція розвитку професійної освіти і навчання в Україні (2012–2020), Національна стратегія розвитку освіти в Україні (2012–2021), Закони України “Про вищу освіту” (2016), “Про освіту” (2016), “Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року”). Авторами розвідки для розв’язання завдань та розкриття проблеми запропоновано власну концепцію графічної підготовки майбутніх інженерів-механіків засобами комп’ютерного моделювання.
Посилання
Batyshev, S. Ya. (1997). Professionalnaya pedagogika: ucheb. dlya studentov, obuchayushchikhsya po ped. spets. i napravleniyam [Professional pedagogy: textbook. for students studying ped. special and directions]. Moscov, 512 p. [in Russian].
Bielova, Yu. Yu. (2015). Proektna diialnist maibutnoho inzhenera-pedahoha [Project activity of the future engineer-teacher]. Scientific journal of the National Pedagogical University named after Mykhaylo Drahomanov: coll. science. works. Kyiv, Vol. 51. pp. 17–21. [in Ukrainian].
Vekhter, E. V. (2012). Razvytye proektno-konstruktorskykh kompetentsyi bakalavrov tekhnycheskoho profylia [Development of design and engineering competencies of bachelors of technical profile]. Extended abstract of candidate’s thesis. Tobolsk. 25 p. [in Russian].
Haneev, S. M. (2004). Formyrovanye hrafycheskoi hramotnosty uchashchykhsia pry obuchenyy reshenyiu planymetrycheskykh zadach v uslovyiakh kompiuternoi podderzhky [Formation of graphic literacy of students when learning to solve planimetric problems in the conditions of computer support]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscov, 23 p. [in Russian].
Holovan, M. S. (2008). Kompetentsiia i kompetentnist : dosvid teorii, teoriia dosvidu [Competence and competence: experience of theory, theory of experience]. Higher Education in Ukraine. No. 3. pp. 23–30. [in Ukrainian].
Pedahohika vyshchoi shkoly (2007). [Higher school pedagogy]. Textbook. (Ed.).Z. N. Kurliand. Kyiv, 495 p. [in Ukrainian].
Pedahohika vyshchoi shkoly: teoriia, praktyka, istoriia (2016). [Higher school pedagogy: theory, practice, history]. Available at: distance.dnu.dp.ua/ukr/nmmateriali/documents/pedagogikavsh.pdf [in Ukrainian].
Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy (2015). [Pedagogical sciences: realities and prospects]. Vol. 51. Kyiv, pp. 222–226. [in Ukrainian].
Fedotova, N. V. (2011). Formyrovanye hrafycheskoi kompetentnosty studentov tekhnycheskoho vuza na osnove trekhmernoho modelyrovanyia [Formation of graphic competence of students of technical high school on the basis of three-dimensional modeling]. Candidate’s thesis. Moscov, 178 p. [in Russian].
Fitsula, M. M. (2009). Pedahohika: navch. posib [Pedagogy]. Vol. 3. Kyiv, 560 p. [in Ukrainian].
Tsvirkun, L. O. (2013). Rozvytok proektno-konstruktorskoi kompetentnosti studentiv u protsesi hrafichnoi pidhotovky [Development of design competence of students in the process of graphic training]. Pedagogy of higher and secondary school: coll. science. works. Kryvyi Rih, Vol. 39. pp. 111–115. [in Ukrainian].
Chemodanova, T. V. (2004). Systema ynformatsyonno-tekhnolohycheskoho obespechenyia hrafycheskoi podhotovky studentov tekhnycheskoho vuza [The system of information and technological support of graphic training of students of technical high school]. Doctor’s thesis. Moscov, 375 p. [in Russian].
Spector, J. (2001). Michael-de la Teja Ileana. ERIC Clearinghouse on Information and Technology Syracuse N.Y. Competencies for Online Teaching. ERIC Digest. Competence, Competencies and Certification. pp. 1–3.[in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.