ПЕРІОДИЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 50–90-ті pp. ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248822Ключові слова:
періодизація, період, субперіод, розвиток, післядипломна освіта, керівники закладів загальної середньої освіти, директори шкіл, керівні педагогічні кадриАнотація
У статті проаналізовано наявні ретроспективні розвідки з післядипломної освіти. Встановлено особливості підвищення кваліфікації керівних педагогічних кадрів в Україні другої половини ХХ ст. Проведено поділ розвитку післядипломної освіти керівників закладів загальної середньої освіти в Україні в 50–90-ті рр. ХХ ст. на періоди: І – 1950–1965 рр. який розділено субперіодами: 1950–1958 рр. і 1959–1965 рр.; ІІ – 1966–1989 рр., що розділений на три субперіоди: 1966–1973 рр., 1973–1984 рр., 1984–1989 рр. та ІІІ – 1990–1999 рр.
Посилання
Hupan, N. M. (2002). Ukrainska istoriohrafiia istorii pedahohiky [Ukrainian Historiography of the History of Pedagogy]. Kyiv, 224 p. [in Ukrainian].
Zhorova, I. Ya. (2016). Teoriya i praktyka rozvytku profesionalizmu vchyteliv pryrodnychykh dystsyplin u systemi pislyadyplomnoyi osvity Ukrayiny (1940-i rr. XX st – pochatok XXI stolittya) [Theory and practice of professional development of teachers of natural sciences in the system of postgraduate education of Ukraine (the 40s of the XX century “ the beginning of the XXI century)]. Kherson, 448 p. [in Ukrainian].
Konstantinov, N. A. (1985). K voprosu o periodizatcii istorii shkoly i pedagogiki [On the question of the periodization of the History of School and Pedagogy]. Soviet pedagogy. no. 1, pp. 101–106. [in Russian].
Krysiuk, S. V. (1996). Stanovlennia ta rozvytok pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv Ukrainy (1917 – 1995) [Formation and development of postgraduate education of pedagogical staff of Ukraine (1917 – 1995)]. Doctor’s thesis. Kyiv, 429 p. [in Ukrainian].
Kuzminskyi, A. I. (2003). Teoretyko-metodolohichni zasady pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity v Ukraini (1944 – 1995) [Theoretical and methodological principles of postgraduate pedagogical education in Ukraine (1944 – 1995)]. Doctor’s thesis. Institute of Pedagogy and Psychology of Professional Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv, 481 p. [in Ukrainian].
Orliv, M. S. (2018). Pidvyshchennia kvalifikatsii kerivnykh kadriv orhaniv vlady: mekhanizmy formuvannia suchasnoi modeli [Professional development of government executives: mechanisms for forming a modern model]. Kyiv – Ivano – Frankivsk, 300 p. [in Ukrainian].
Rudchyk, O. S. (2021). Reformuvannia vyshchoi osvity Ukrainy (druha polovyna XX – pochatok XXI st.) [Reforming of higher education in Ukraine (the second half of the XX century – the beginning of the XXI century)]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kropyvnytskyi, 24 p. [in Ukrainian].
Sihaieva, L. Ye. (2010). Tendentsii rozvytku osvity doroslykh v Ukraini (druha polovyna XX – pochatok XXI st.) [Trends in the development of adult education in Ukraine (the second half of the XX century “ the early XXI century)]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, pp. 9 – 11. [in Ukrainian].
Sukhomlynska, O. V. (2003). Istoryko–pedahohichnyi protses: novi pidkhody do zahalnykh problem [Historical and pedagogical process: new approaches to general problems]. Kyiv, 68 p. [in Ukrainian].
Khrykov, Ye. M. (2017). Metodolohiya pedahohichnoho doslidzhennya [Methodology of pedagogical research]. Monograph. Kharkiv, 297 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.