ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.252540Ключові слова:
змішане навчання, дистанційне навчання, заклад вищої освіти, заклад фахової передвищої освітиАнотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми створення сприятливого освітнього середовища для організації змішаного та дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. У ході дослідження виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює різноманітні аспекти проблеми дослідження. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід реалізації різних моделей змішаного і дистанційного навчання. Висвітлено практичні рекомендації щодо створення освітнього середовища засобами Google Classroom та підготовки до ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу засобами відеоконференцій.
Посилання
Danysko, O.V. & Semenovska, L. A. (2018). Geneza ta suchasnyi zmist poniattia zmishanoho navchannia v zarubizhnii pedahohichnii teorii i praktytsi [Genesis and modern content of the concept of blended learning in foreign pedagogical theory and practice]. Information technologies and teaching aids, Vol. 3 (65), pp. 1–11. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_3 (Accessed 05 Feb. 2022). [in Ukrainian].
Morze, N.V. (2013). Osnovni tendentsii vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v osviti [The main trends in the use of information and communication technologies in education]. Available at: http://leader.ciit.zp.ua/files/plan/2013/prez30.11.13.pdf (Accessed 02 Feb. 2022). [in Ukrainian].
Rekomendatsii shchodo vprovadzhennia zmishanoho navchannia u zakladakh fakhovoi peredvyshchoi ta vyshchoi osvity [Recommendations for the implementation of blended learning in institutions of professional higher and higher education]. Available at: https://qrgo.page.link/QP7Cm (Accessed 05 Feb. 2022). [in Ukrainian].
Savchenko, O. (2021). Tsyfrovi tekhnolohii v dystantsiinomu navchanni anhliiskoi movy studentiv ZVO [Digital technologies in distance learning of English for freelance students]. Youth & market, Vol. 9 (195), pp. 41–46. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/download/240818/241847 (Accessed 05 Feb. 2022). [in Ukrainian].
Kukharenko, V. M. (2019). Tiutor dystantsiinoho ta zmishanoho navchannia [Distance and blended learning tutor]. Kyiv, 307 р. [in Ukrainian].
Backwards Course Design (2022). Available at: https://citl.indiana.edu/teaching-resources/course-design/backward-course-design/index.html (Accessed 04 Feb. 2022). [in English].
Google Classroom vid A do Ya (2022). (Huhl klas vid O.Stechkevych) [Google Classroom from A to Z (Google classroom from O. Stechkevych)]. YouTube. Available at: https://youtube.com/playlist?list=PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj (Accessed 04 Feb. 2022). [in Ukrainian].
Lamb, J. (2001). Blended Learning Is the New Buzz Phrase. The Financial Times Retrieved. Available at: http://specials.ft.com/ftit/june2001/FT3M0640JNC.html (Accessed 01 Feb. 2022). [in English].
John, Biggs. Aligning Teaching for Constructive Learning. The Higher Education Academy. Available at: https://www.heacademy.ac.uk/sites/default/files/resources/id477_aligning_teaching_for_constructing_learning.pdf (Accessed 04 Feb. 2022). [in English].
Picciano, A.G. (2009). Blending with Purpose: The Multimodal Model. Journal of Asynchronous Learning Networks, Vol.13(1), pp. 7–18. Available at: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ837540.pdf (Accessed 04 Feb. 2022). [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.