ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олег Стечкевич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.252540

Ключові слова:

змішане навчання, дистанційне навчання, заклад вищої освіти, заклад фахової передвищої освіти

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми створення сприятливого освітнього середовища для організації змішаного та дистанційного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. У ході дослідження виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює різноманітні аспекти проблеми дослідження. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід реалізації різних моделей змішаного і дистанційного навчання. Висвітлено практичні рекомендації щодо створення освітнього середовища засобами Google Classroom та підготовки до ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу засобами відеоконференцій.

Біографія автора

Олег Стечкевич

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Danysko, O.V. & Semenovska, L. A. (2018). Geneza ta suchasnyi zmist poniattia zmishanoho navchannia v zarubizhnii pedahohichnii teorii i praktytsi [Genesis and modern content of the concept of blended learning in foreign pedagogical theory and practice]. Information technologies and teaching aids, Vol. 3 (65), pp. 1–11. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_3 (Accessed 05 Feb. 2022). [in Ukrainian].

Morze, N.V. (2013). Osnovni tendentsii vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v osviti [The main trends in the use of information and communication technologies in education]. Available at: http://leader.ciit.zp.ua/files/plan/2013/prez30.11.13.pdf (Accessed 02 Feb. 2022). [in Ukrainian].

Rekomendatsii shchodo vprovadzhennia zmishanoho navchannia u zakladakh fakhovoi peredvyshchoi ta vyshchoi osvity [Recommendations for the implementation of blended learning in institutions of professional higher and higher education]. Available at: https://qrgo.page.link/QP7Cm (Accessed 05 Feb. 2022). [in Ukrainian].

Savchenko, O. (2021). Tsyfrovi tekhnolohii v dystantsiinomu navchanni anhliiskoi movy studentiv ZVO [Digital technologies in distance learning of English for freelance students]. Youth & market, Vol. 9 (195), pp. 41–46. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/download/240818/241847 (Accessed 05 Feb. 2022). [in Ukrainian].

Kukharenko, V. M. (2019). Tiutor dystantsiinoho ta zmishanoho navchannia [Distance and blended learning tutor]. Kyiv, 307 р. [in Ukrainian].

Backwards Course Design (2022). Available at: https://citl.indiana.edu/teaching-resources/course-design/backward-course-design/index.html (Accessed 04 Feb. 2022). [in English].

Google Classroom vid A do Ya (2022). (Huhl klas vid O.Stechkevych) [Google Classroom from A to Z (Google classroom from O. Stechkevych)]. YouTube. Available at: https://youtube.com/playlist?list=PLM9nTRT9NYvrBE0unejCJKJnOcdJdJ7Lj (Accessed 04 Feb. 2022). [in Ukrainian].

Lamb, J. (2001). Blended Learning Is the New Buzz Phrase. The Financial Times Retrieved. Available at: http://specials.ft.com/ftit/june2001/FT3M0640JNC.html (Accessed 01 Feb. 2022). [in English].

John, Biggs. Aligning Teaching for Constructive Learning. The Higher Education Academy. Available at: https://www.heacademy.ac.uk/sites/default/files/resources/id477_aligning_teaching_for_constructing_learning.pdf (Accessed 04 Feb. 2022). [in English].

Picciano, A.G. (2009). Blending with Purpose: The Multimodal Model. Journal of Asynchronous Learning Networks, Vol.13(1), pp. 7–18. Available at: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ837540.pdf (Accessed 04 Feb. 2022). [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статті