ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЯК ІНДИКАТОРИ ЇЇ ОПТИМІЗАЦІЇ І РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252820Ключові слова:
освіта, Україна, глобалізація, інтеграція, світовий освітній простір, освітні інституції, школа, особистістьАнотація
Реформування системи вищої освіти України, її вихід на новий сучасний світовий рівень, оновлення змісту, форм і методів навчання, примноження інтелектуального потенціалу суспільства, а також гармонійний розвиток національних науково-освітніх традицій є стратегічними напрямами безупинного процесу інтеграції України в глобалізовану систему загальноєвропейської освіти.
Інтеграція у європейське і світове освітнє співтовариство дасть змогу Україні набути статусу розвинутої держави, а українцям досягнути такого рівня національного благополуччя, який відповідатиме світовим стандартам. Будучи могутнім чинником розвитку духовної культури українського народу, освіта, як ніщо інше, забезпечить фундаментальну наукову, загальнокультурну та професійну підготовку особистості, формуючи інтелектуальний потенціал нації.
Посилання
Andrushchenko, V.P. (2006). Bolonski obrii vyshchoi osvity retsenziia na knyhu M.F. Dmytrychenka ta in. [Bologna horizons of higher education review of the book by M.F. Dmytrychenko, etc.]. “Higher education and the Bologna process”. Kyiv, 440 p. [in Ukrainian].
Baidenko, V.I. (2002). Bolonskyi protses: strukturna reforma vyshchoi osvity Yevropy [The Bologna Process: a structural reform of European higher education]. Moscov, 128 p. [in Ukrainian].
Buriak, V. (2005). Rozvytok Bolonskoho protsesu v yevropeiskykh krainakh [Development of the Bologna Process in European countries]. Native school. No. 8. pp. 6–8. [in Ukrainian].
Zhyzhko, T. (2010). Reforma universytetskoi osvity v konteksti bolonskykh domovlenostei [Reform of university education in the context of the Bologna agreements]. Higher education in Ukraine. No.2. pp.28–35. [in Ukrainian].
Zhovta, I. (2003). Reformuvannia vyshchoi osvity i Bolonskyi protses [Reform of university education in the context of the Bologna agreements]. Higher education in Ukraine. 16–23 March (no. 12). pp. 4–5. [in Ukrainian].
Korsak, K.V. (2004). Stan i perspektyvy rozvytku yevropeiskoho prostoru vyshchoi shkoly [Status and prospects of development of the European higher education area]. Psychology and society. No.1. pp. 62–70. [in Ukrainian].
Nikolaienko, S.M. (2006). Stratehiia rozvytku osvity Ukrainy: pochatok XXI st. [Strategy of development of education of Ukraine: the beginning of the XXI century]. Kyiv, 253 p. [in Ukrainian].
Iaroshenko, A.O. (2011). Yakist osvity v Ukraini potribno nablyzhaty do yevropeiskykh standartiv [The quality of education in Ukraine needs to be brought closer to European standards]. Public Council of Educators and Scientists of Ukraine. Available at: http://gronu.org.ua/alla-yaroshenko-yakist-osvity-v-ukraini. [in Ukrainian].
Iaroshenko, A.O. (2011). Yevropeiski pidkhody do rozvytku osvity v Ukraini [European approaches to the development of education in Ukraine]. International scientific forum: sociology, psychology, pedagogy, management. Vol. 6: collection of scientific works. Kyiv, 260 p.; pp. 54–62. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.