КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН У КРИЗОВИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Оксана Ісаєва
  • Ганна Шайнер
  • Ірина Розман

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252826

Ключові слова:

кейс навчання, кейс-технологія, заклади вищої освіти, підготовка студентів

Анотація

У статті розглянуто роль кейс-технології у процесі навчання майбутніх фахівців, аналізується її принцип, складові та особливості застосування. Кейс-технологія розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя. Інтегрований підхід до навчання розглядається важливою складовою сучасної освіти з точки зору дистанційного навчання, де кейс-технології необхідно використовувати для оновлення певного набору знань і компетенцій, оскільки педагогічний потенціал кейс-викладання надзвичайно високий.

За допомогою кейс-технології студенти вчаться чітко і по-іншому аналізувати проблему; розрізняти основні та другорядні гіпотези, що характеризують певну ситуацію; визначити первинні або вторинні аспекти проблеми; науково пояснити реалізацію гіпотез ситуації; перевірити ефективність рішень.

Біографії авторів

Оксана Ісаєва

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”, професор кафедри латинської та іноземних мов Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Ганна Шайнер

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Національного університету "Львівська політехніка"

Ірина Розман

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської філології та методики викладання іноземних мов Мукачівського державного університету

Посилання

Dolgorukov, A. Metod case-study kak sovremennaya tekhnologiya professionalno-oriyentirovannogo obucheniya [Case-study method as a modern technology of vocational training]. Available at: http://www.vshu.ru/lections.php?tab_id=3&a=info&id=2600 [in Russian].

Zuba, K. I. (2006). Instruktyvni materialy po vprovadzhennyu keys-metodu dlya metodychnoho seminaru [Instructional materials on the implementation of the case method for a methodical seminar]. Methodical report. p. 10. Available at: https://pedkab.wordpress.com. [in Ukrainian].

Mikhaylova, Ye. A. (1999). Keys i keys-metod: protsess napisaniya keysa [Case and case method: the process of writing a case]. Marketing. No.5. pp. 113–120. [in Russian].

Zbirnyk mini-keysiv z dystsypliny “Komunikatyvni protsesy u navchanni” (2009). [Collection of mini-cases in the discipline “Communicative processes in learning”]. (Eds.). L. Savenkova, V. Prikhodko. Kyiv, 343 p. [in Ukrainian].

Strekalova, N. D. & Belyakov, V. G. (2013). Razrabotka i primeneniye uchebnykh keysov: prakticheskoye rukovodstvo [Development and use of case studies: a practical guide]. St. Petersburg branch of the National issled. University Higher School of the National issled. University “Higher School of Economic”. 80 p. [in Russian].

Lent, R. W., Brown, S. D., & Hackett, G. (1994). Toward a unifying social cognitive theory of career and academic interest, choice, and performance. Journal of Vocational Behavior. 45(1). pp. 79–122. doi:10.1006/jvbe.1994.1027. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті