ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ, ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА РОЗВИТОК РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Галина Білавич
  • Олеся Власій
  • Борис Cавчук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252828

Ключові слова:

рухова діяльність, дистанційне навчання, цифровізація освіти, здобувачі освіти, коронавірусна інфекція COVID-19, здоров’язбереження

Анотація

Стаття присвячена впливу цифровізації освіти та дистанційного навчання на рухову діяльність здобувачів освіти. За результатами дослідження, автори стверджують, що щоденне перебування (по 6–9 год., а то й більше) за комп’ютером, ґаджетом, телефоном із навчальною метою не сприяє фізичному, психічному, духовному, соціальному здоров’ю школярів та студентів, негативно впливає на їхню імунну систему, яка потребує особливої уваги в час поширення пандемії COVID-19. Зроблено висновок, що сучасним учням та студентам притаманний малорухливий спосіб життя, за останні півтора року відбулось зниження рівня їхньої рухової активності.

Біографії авторів

Галина Білавич

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Олеся Власій

кандидат технічних наук, доцент кафедри математики та інформатики і методики навчання Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Борис Cавчук

доктор історичних наук, професор кафедри педагогіки та освітніх технологій імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Babiuk, S. (2015). Formuvannia interesu do fizychnoi kultury u molodshykh shkoliariv shliakhom vykorystannia netradytsiinykh tekhnolohii [Formation of interest in physical culture in junior high school students through the use of non-traditional technologies]. Bulletin of Kamyanets-Podilsky National University named after Ivan Ogienko. Physical Education, Sports and Human Health, no.8, pp.62–68. [in Ukrainian].

Hozak, S. V. (2020). Zdorovia ditei v umovakh suchasnykh vyklykiv [Children’s health in the conditions of modern challenges]. Available at: http://www.health.gov.ua/www.nsf/all/u03-01-03-03?opendocument [in Ukrainian].

Kravchuk, Ya., & Voinarovska, N. (2017). Stan ta shliakhy formuvannia u shkoliariv interesu do fizychnoho vykhovannia ta sportu [Status and ways of forming students’ interest in physical education and sports]. Physical Education, Sports and Health Culture in Modern Society, no.2, pp.151–155. [in Ukrainian].

Universytet obdarovanoi dytyny [University of the Gifted Child]. Available at: https://kidsuniver.blogspot.com/. [in Ukrainian].

Bilavych, Н., Savchuk, В., Bilavych, І., Pantiuk, М. & Khalo, Z. (2020). Formation of younger pupils’ sustainable interest to take physical culture in outdoor education. Society. Іntegration. Еducation. Рroceedings of the international scientific conference, Vol. 3, pp.73–84. [in English].

One in three children “not active enough”, finds sport survey. Available at: https://www.bbc.com/news/health-46456104 - 6 December 2018 [in English].

The challenge of growing youth participation in sport. Available at: https://www.sportengland.org/media/10113/youth-insight-pack.pdf [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті