РЕЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ ВАСИЛЯ БАРВІНСЬКОГО У МУЗИЧНОМУ ЖИТТІ ДРОГОБИЧА

Автор(и)

  • Микола Ластовецький
  • Зоряна Ластовецька-Соланська
  • Степан Соланський

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252840

Ключові слова:

Василь Барвінський, музичне життя Дрогобича, рецепція, інфраструктура творчості, заклад музичної освіти, науковий доробок, виконавська діяльність

Анотація

У статті розглянуто різноманітні параметри рецепції творчості відомого українського композитора Василя Барвінського у музично-мистецькому житті Дрогобича. Проведено оцінку регіональних особливостей сприйняття його діяльності. Виявлено, що постать мистця отримала розмаїте вшанування у краї. Можна відзначити наявність сформованої інфраструктури творчості В. Барвінського у місті Котермака.

Біографії авторів

Микола Ластовецький

викладач-методист Дрогобицького музичного фахового коледжу імені Василя Барвінського, доцент, доцент кафедри музикознавства та фортепіано Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Зоряна Ластовецька-Соланська

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри історії музики Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка

Степан Соланський

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедр спеціального фортепіано і загального та спеціалізованого фортепіано Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка

Посилання

Lastovetskyi, M.A. (2009). Pro istoriiu odniiei nevidomoi svitlyny V. Barvinskoho i S. Liudkevycha [About the history of one unknown photo by V. Barvinskyi and S. Liudkevych]. Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drohobych, No.3 (50), pp. 22–26. [in Ukrainian].

Novosiadla, I. (2009). Konkursy yunykh pianistiv imeni V. Barvinskoho: vytoky ta dynamika rozvytku [Competitions of young pianists named after V. Barvinskyi: origins and dynamics of development]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drohobych, No.3 (50), pp. 152–156. [in Ukrainian].

Oliinyk, S. (2017). Rehionalni parametry retseptsii tvorchosti kompozytoriv-romantykiv (na prykladi F. Shopena, F. Lista ta R. Vagnera v muzychnii kulturi Lvova) [Regional parameters of reception of creativity of romantic composers (on the example of F. Chopin, F. Liszt and R. Wagner in the musical culture of Lviv)]. Scientific collections of LNMA named after М.V. Lysenko. Vol. 40: Musicological universe: a collection of articles]. Lviv, pp. 228–240. Available at: https://naukovizbirkylnma.files.wordpress.com/2017/11/2017-40-muzykoznavchyj-universum-22.pdf (Accessed 07 Nov. 2021). [in Ukrainian].

Filonenko, L. (2018). Storinkamy “Osobovoi spravy” Vasylia Barvinskoho [Turning over the pages of the “Personal case” of Vasyl Barvinskyi]. Ukrainian music: scientific journal. Lviv, No.4 (30), pp. 75–84. Available at: https://ukrmus.files.wordpress.com/2020/03/2018-4-n30-09.pdf (Accessed 01 Nov. 2021). [in Ukrainian].

Shchuryk, L. & Ek, N. (2009). Vasyl Barvinskyi v onovlenii ekspozytsii kimnaty-muzeiu kompozytora v Drohobytskomu derzhavnomu muzychnomu uchylyshchi imeni V. Barvinskoho [Vasyl Barvinskyi in the updated exposition of the Room-Museum of the composer in Drohobych State Music College named after V. Barvinskyi]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drohobych, No.3 (50), pp. 136 – 139. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті