ФОРМУВАННЯ ЕНТОМОЛОГІЧНИХ УЯВЛЕНЬ І ПОНЯТЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ”
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252841Ключові слова:
природничі уявлення та поняття, комахи, методи та прийоми навчання, урок, екскурсія, інтегрований курс “Я досліджую світ”Анотація
У статті проаналізовано особливості формування ентомологічних уявлень та понять у молодших школярів на уроках “Я досліджую світ”. Здійснено аналіз чинних програм природничої освітньої галузі та підручників курсу “Я досліджую світ”, 1–4 клас, з метою виокремлення основних понять із теми дослідження. Розглянуто ефективні методи і прийоми формування ентомологічних уявлень і понять в учнів початкової школи на уроках “Я досліджую світ”. Зроблено висновок про необхідність інтегрованого навчання молодших школярів під час вивчення матеріалу про комах.
Посилання
Andrusenko, I. (2019). Pidruchnyk “Ia doslidzhuiu svit” yak zasib formuvannia ekolohichnoi hramotnosti molodshykh shkoliariv [Recipient “I investigate the world” as a means of forming environmental literacy of young schools]. Problems of the modern textbook. No. 22. Available at: http://ipvid.org.ua/upload/iblock/a48/a48f28fb355fcbc66405c26ccb16706b.pdf. [in Ukrainian].
Baibara, T. M. (1998). Metodyka navchannia pryrodoznavstva v pochatkovykh klasakh [Methods of teaching science in primary school]. Kyiv, 325 p. [in Ukrainian].
Voloshchenko, O., Kozak. O., & Ostapenko, H. (2019). “Ia doslidzhuiu svit” dlia 2 klasu [I explore the world: a textbook for the 2nd grade]. Part 1 (in two parts). Kyiv, 144 р. [in Ukrainian].
Voloshchenko, O., Kozak, O., & Ostapenko, H. (2019). “Ia doslidzhuiu svit” dlia 2 klasu [I explore the world: a textbook for the 2nd grade]. Part 2 (in two parts). Kyiv, 146 р. [in Ukrainian].
Hilberh, T., Tarnavska, S., Khytra, Z., & Pavych, N. (2020). Navchalno-metodychnyi posibnyk “Nova ukrainska shkola: metodyka navchannia intehrovanoho kursu “Ia doslidzhuiu svit” u 3–4 klasakh zakladiv zahalnoi serednoi osvity na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu” [Textbook “New Ukrainian school: methods of teaching an integrated course ”I explore the world” in 3–4 grades of general secondary education on the basis of competence approach”]. Kyiv, 240 p. [in Ukrainian].
Hilberh, T., Tarnavska, S. & Pavych, N. (2019). Ya doslidzhuiu svit: pidruchnyk dlia 2 klasu zakladiv zahalnoi serednoi osvity (u 2-kh chastynakh) [I explore the world: a textbook for the 2nd grade of general secondary education (in 2 parts)]: Part.1 Kyiv,144 p. [in Ukrainian].
Hrushchynska, I. V. & Khytra, Z. M. (2019). Ya doslidzhuiu svit: pidruchnyk dlia 2 klasu zakladiv zahalnoi serednoi osvity (u 2-kh chastynakh) [I explore the world: a textbook for the 2nd grade of general secondary education (in 2 parts)]: Part.1. Kyiv, 144 p. [in Ukrainian].
Navchalni prohramy dlia pochatkovoi shkoly (2016). [Curricula for primary school]. Available at: http://osvita.ua/school/program/8793/. [in Ukrainian].
Nova ukrainska shkola (2018). [New Ukrainian School]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].
Typovi osvitni prohramy dlia zakladiv zahalnoi serednoi osvity: 1–2 ta 3–4 klasy (2019). [Typical educational programs for general secondary education: 1–2 and 3–4 grades]. Kyiv, 240 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.