ПЛАНУВАННЯ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЧИТАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Наталя Рибалка
  • Світлана Остапенко
  • Анна Покулевська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252843

Ключові слова:

діяльність, компетенція, компоненти, навчальний план, фактори, хід заняття

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність ретельного планування практичного заняття з читання.

Автори описують основні складники плану заняття, такі як цілі; розширені види діяльності, які передбачається виконати; навчальний матеріал; прийоми оцінювання; домашні завдання а також зазначають, що план повинен бути перед очима і регулярно використовуватися під час аудиторної діяльності.

Відзначено, що план заняття – це один крок до досягнення цілей курсу. Курс, зі свого боку, – одна з частин навчальної програми. Навчальна програма відповідає різним складовим, плану всієї програми і зазначає, як окремі курси інтегруються для досягнення цілей програми.

Біографії авторів

Наталя Рибалка

асистент кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Світлана Остапенко

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Анна Покулевська

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Посилання

Barabanova, H. V. (2005). Metodyka navchannia profesino-oriientovanoho chytannia v nemovnomu VNZ [Methods of teaching professional-oriented reading in a non-language university]. Kyiv, 101 p. [in Ukrainian].

Bihych, O. B., Borysko, N. F. & Boretska, H. E. (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice]: textbook for students. classical, pedagogical and linguistic universities / ed. by S. Yu. Nikolaeva. Kyiv, 590 p. [in Ukrainian].

Byriuk, O. V. (2005). Kryterii vidboru avtentychnykh anhlomovnykh publitsystychnykh tekstiv dlia formuvannia u maibutnikh uchyteliv sotsiokulturnoi kompetentsii u protsesi chytannia [Criteria for selection of authentic English-language journalistic texts for the formation of future teachers’ socio-cultural competence in the reading process]. Bulletin of the KNLU. Series: Pedagogy and Psychology.Vol. 8. 152 p. [in Ukrainian].

Vyshnevskyi, O. I. (2011). Metodyka navchannia inozemnykh mov [Methods of teaching foreign languages]: tutorial. Kyiv, 206 p. [in Ukrainian].

Yeremenko, T. Ye., Trubitsyna, O. M., Lukianchenko, I. O. & Yumrukuz, A. A. (2018). Navchannia chytannia anhliiskoiu movoiu studentiv movnykh fakultetiv [Teaching English to students of language faculties]. A textbook on the methods of teaching foreign languages in higher education institutions. Odesa, 201 p. [in Ukrainian].

Klychnikova, Z. I. (1983). Psihologicheskie osobennosti obuchenija chteniju na inostrannom jazyke [Psychological features of teaching reading in a foreign language]. Moscov, 126 p. [in Russian].

Nikolaieva, S. Yu. (2008). Osnovy suchasnoi metodyky vykladannia inozemnykh mov (skhemy i tablytsi) [Fundamentals of modern methods of teaching foreign languages (schemes and tables)] : tutorial. Kyiv, 235 p. [in Ukrainian].

Pometun, O. & Pyrozhenko, L. (2006). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [A modern lesson. Interactive learning technologies]. Kyiv, 192 p. [in Ukrainian].

Tarkhan, L. Z. (2008). Pedahohycheskaia model dydaktycheskoi kompetentnosty ynzhenera-pedahoha [Pedagogical model of didactic competence of an engineer-teacher]. Modern information technologies and innovative teaching methods in specialists training: methodology, theory, experience, problems: collection of scientific works / chief editor: I.A. Zyazyun and others. Kyiv-Vinnytsia, pp. 469–475. [in Ukrainian].

Aebersold, J. A. (1997). From Reader to Reading Teacher: Issues and Strategies for Second Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 263 p. [in English].

Alderson, Ch. J. (2000). Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press, 398 p. [in English].

Langer, J. A. (1981). From Theory to Practice: A Pre-reading Plan. Journal of Reading.Vol. 25. pp. 152–156. [in English].

Mikulecky, B. A. (1999). Short Course in Teaching Reading Skills. New York: Addison-Westley Publishing Company,165 p. [in English].

Silberstein, Ch. (2000). Teaching Reading Skills in a Foreign Language. Oxford: Macmillan Heinemann ELT, 282 p. [in English].

Silberstein, S. (2000). Techniques and Resources in Teaching Reading. Oxford: Oxford University Press, 138 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті