ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ХУДОЖНЬОЇ ВИШИВКИ

Автор(и)

  • Галина Мельник
  • Галина Ліщинська-Кравець
  • Надія Кузан

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252858

Ключові слова:

сучасні технології навчання, освітній процес, веб-квест, мистецтво вишивання, студенти

Анотація

У статті розкрито специфіку організації процесу навчання студентів педагогічного університету технології вишивки. На основі аналізу результатів педагогічних досліджень вітчизняних і зарубіжних учених узагальнено практичний досвід формування творчого потенціалу молоді під час навчання. Методичні аспекти використання технології веб-квестів описані спільно з традиційними методами навчання. Усе це сприяє розвитку пізнавальної активності майбутніх вчителів, стимулює вдосконалення їх уваги, пам’яті, мислення, формування навичок роботи в колективі, поліпшення особистих якостей і самого процесу діяльності.

Біографії авторів

Галина Мельник

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Галина Ліщинська-Кравець

старший викладач кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Надія Кузан

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Albegova, I.F. & Shamotonova, G.L. (2009). Veb-kvest kak innovatsionnaya informatsionno- kommunikatsionnaya tekhnologiya v obrazovanii: sushchnost i sposoby primeneniya [Web quest as an innovative information and communication technology in education: essence and methods of application]. Distance and virtual learning. No. 7. pp. 7 – 12. [in Russian].

Hurevych, R.S. & Kademiia M.Iu. (2011). Veb-kvest yak innovatsiina tekhnolohiia navchannia u vyshchii i serednii shkoli [Web-quest as an innovative learning technology in high school and high school]. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Luhansk. Series: pedagogical sciences. Luhansk, part. 1. Vol. 21(232), pp. 36 – 45. [in Ukrainian].

Kademiia, M.Iu. & Shestopaliuk, O.V. (2013). Veb-kvest u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv : navchalno-metodychnyi posibnyk [Web-quest in the training of future teachers: a textbook]. Vinnytsia, 155 p. [in Ukrainian].

Nechitaylova, Ye.V. (2012). Veb-kvesty kak metodika obucheniya na osnove Internet-resursov [Web quests as a teaching method based on Internet resources]. Problems of modern education: Internet magazine. No.2. pp. 147 – 155. Available at: http://www.pmedu.ru/res/2012_2_13.pdf. [in Russian].

Sokol, I.M. (2013). Veb-kvest yak innovatsiinyi metod formuvannia tvorchoi osobystosti [Web-quest as an innovative method of forming a creative personality]. Education and development of gifted personality. No. 2. pp. 28–30. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_2_8. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті