ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ОНОВЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Іван Заболотний
  • Марина Петренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252860

Ключові слова:

учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, методологічні підходи, освітній процес

Анотація

У статті розглянуто теоретко-методологічні орієнтири фахової підготовки учителя музичного мистецтва. На прикладі освітнього процесу кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання навчально-наукового інституту культури і мистецтв СумДПУ імені А. С. Макаренка визначено сучасні методологічні підходи, які сприяють ефективності фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.

Біографії авторів

Іван Заболотний

заслужений діяч мистецтв України, професор кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Марина Петренко

кандидат педагогічних наук, доцент завідувач кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Посилання

Zabolotny, I. (2020). Aksiolohichnyy aspekt profesiynoyi pidhotovky dyryhentiv-khormeysteriv. [Axiological aspect of professional training of conductors-choirmasters], Drohobych: Youth and market, no. 2 (181), p.116. [in Ukrainian].

Kozyr, A. (2008). Profesiyna maysternist uchyteliv muzyky: teoriya i praktyka formuvannya v systemi bahatorivnevoyi osvity [Professional skills of music teachers: theory and practice of formation in the system of multilevel education] monograph. Kyiv, 380 p. [in Ukrainian].

Kolomiets, A. (1999). Mizhpredmetni zvyazky u konteksti problemy intehratsiyi [Interdisciplinary links in the context of the problem of integration]. Pedagogy and psychology of vocational education. Lviv, no 2. pp. 61–66. [in Ukrainian].

Lynenko, A. (2018). Hermenevtychnyy pidkhid u pedahohitsi i yoho pryntsypy [Hermeneutic approach in pedagogy and its principles]. Odessa: Scientific Bulletin of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. Ushinsky. No. 3 (122), p.57. [in Ukrainian].

Medvedovska, T. (2014). Vprovadzhennya innovatsiyno-oriyentovanoho pidkhodu u profesiynu pidhotovku fakhivtsiv [Introduction of innovation-oriented approach in professional training]. Scientific journal of NPU named after MP Dragomanova. Series 16. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice. Vol. 23. pp. 29–31. [in Ukrainian].

Padalka, G. (2004). Priorytetni napryamky rozvytku suchasnoyi mystetskoyi osvity [Priority directions of development of modern art education]. Theory and methods of art education: collection. Science. wash. Nat. ped. M. Drahomanov University. Kyiv, issue. 1 (6). рp. 15–20. [in Ukrainian].

Petrenko, M. (2021). Pytannya dystantsiynoho navchalnoho protsesu maybutnikh fakhivtsiv muzychnoho mystetstva [Issues of distance learning process of future specialists in music]. Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University: Current issues of the humanities. Issue 36, Volume 2, p.311. [in Ukrainian].

Rostovsky, O. (2011). Teoriya i metodyka muzychnoyi osvity [Theory and methods of music education: teaching method, manual]. Ternopil, 640 p. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Textbook. manual. Ternopil, 360 p. [in Ukrainian].

Cherkasov, V. (2014). Teoriya i metodyka muzychnoyi osvity [Theory and methods of music education]. Textbook. manual. Kirovograd, 520 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті