ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ОНОВЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252860Ключові слова:
учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, методологічні підходи, освітній процесАнотація
У статті розглянуто теоретко-методологічні орієнтири фахової підготовки учителя музичного мистецтва. На прикладі освітнього процесу кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання навчально-наукового інституту культури і мистецтв СумДПУ імені А. С. Макаренка визначено сучасні методологічні підходи, які сприяють ефективності фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.
Посилання
Zabolotny, I. (2020). Aksiolohichnyy aspekt profesiynoyi pidhotovky dyryhentiv-khormeysteriv. [Axiological aspect of professional training of conductors-choirmasters], Drohobych: Youth and market, no. 2 (181), p.116. [in Ukrainian].
Kozyr, A. (2008). Profesiyna maysternist uchyteliv muzyky: teoriya i praktyka formuvannya v systemi bahatorivnevoyi osvity [Professional skills of music teachers: theory and practice of formation in the system of multilevel education] monograph. Kyiv, 380 p. [in Ukrainian].
Kolomiets, A. (1999). Mizhpredmetni zvyazky u konteksti problemy intehratsiyi [Interdisciplinary links in the context of the problem of integration]. Pedagogy and psychology of vocational education. Lviv, no 2. pp. 61–66. [in Ukrainian].
Lynenko, A. (2018). Hermenevtychnyy pidkhid u pedahohitsi i yoho pryntsypy [Hermeneutic approach in pedagogy and its principles]. Odessa: Scientific Bulletin of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. Ushinsky. No. 3 (122), p.57. [in Ukrainian].
Medvedovska, T. (2014). Vprovadzhennya innovatsiyno-oriyentovanoho pidkhodu u profesiynu pidhotovku fakhivtsiv [Introduction of innovation-oriented approach in professional training]. Scientific journal of NPU named after MP Dragomanova. Series 16. Creative personality of the teacher: problems of theory and practice. Vol. 23. pp. 29–31. [in Ukrainian].
Padalka, G. (2004). Priorytetni napryamky rozvytku suchasnoyi mystetskoyi osvity [Priority directions of development of modern art education]. Theory and methods of art education: collection. Science. wash. Nat. ped. M. Drahomanov University. Kyiv, issue. 1 (6). рp. 15–20. [in Ukrainian].
Petrenko, M. (2021). Pytannya dystantsiynoho navchalnoho protsesu maybutnikh fakhivtsiv muzychnoho mystetstva [Issues of distance learning process of future specialists in music]. Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University: Current issues of the humanities. Issue 36, Volume 2, p.311. [in Ukrainian].
Rostovsky, O. (2011). Teoriya i metodyka muzychnoyi osvity [Theory and methods of music education: teaching method, manual]. Ternopil, 640 p. [in Ukrainian].
Rudnytska, O. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Textbook. manual. Ternopil, 360 p. [in Ukrainian].
Cherkasov, V. (2014). Teoriya i metodyka muzychnoyi osvity [Theory and methods of music education]. Textbook. manual. Kirovograd, 520 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.