ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Юлія Герасименко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252863

Ключові слова:

інноваційні методики навчання, освітні платформи, синергетика, постмодернізм, філософія освіти, цифрова епоха

Анотація

Розглянуто особливості організації навчального процесу викладання з використанням інноваційних освітніх технологій. Метою став розгляд розширення функцій інноваційних технологій як інструмента освітнього процесу, а також збереження і підвищення мотивації студентів до навчання. Запропоновано методику створення навчального віртуального середовища, що включає різні інтернет-джерела; використання інтеграційної моделі інтерактивної бази даних, а також комплексного підходу із застосуванням декількох ресурсів. Завдяки запропонованій моделі створюється гнучка модель навчання в різних умовах.

Біографія автора

Юлія Герасименко

кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов і методики викладання; факультету філології та соціальних комунікацій Бердянського державного педагогічного університету

Посилання

Yevstigneev, M. N. (2011). Struktura IKT kompetentnosti uchitelya inostrannogo yazyka [The structure of ICT competence of a foreign language teacher]. Yazyk i kultura, no, 1, pp. 119–125. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/struktura-ikt-kompetentnosti-uchitelya-inostrannogo-yazyka (Accessed 20 Nov. 2021). [in Russian].

Prigozhin, I. (1991). Filosofiya nestabilnosti [The philosophy of instability]. Philosophy questions, no. 6, pp.46–52. Available at: http://ec-dejavu.ru/i/Instability.html (Accessed 20 Nov. 2021). [in Russian].

Savchenko, O. (2021). Tsyfrovi tekhnolohii v dystantsiinomu navchanni anhliiskoi movy studentiv ZVO [Digital technologies in students’ distance english language teaching at institutions of higher education]. Youth & market, 9 (195). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.240818 [in Ukrainian].

Costaa Carolina, Alvelosa Helena, & Teixeiraa Leonor (2012). The use of Moodle e-learning platform: a study in a Portuguese University. Procedia Technology, 5, pp. 334–343. DOI: https://doi.org/10.1016/j.protcy.2012.09.037 [in English].

Dos Santos Luis Miguel. (2020). The Discussion of Communicative Language Teaching Approach in Language Classrooms. Journal of Education and e-Learning Research, 7 (2), pp.104–109. DOI: https://doi.org/10.20448/journal. 509. 2020.72.104.109 [in English].

Foucault Michel (2012). Les Mots Et Les Choses. Palimpsest Scholarly Books. Gallimard. 400 p. [in English].

Lestariyana Reni Puspitasari Dwi, & Widodo Handoyo Puji (September 2018). Engaging young learners of English with digital stories: Learning to mean. Indonesian Journal of Applied Linguistics, 8(2), pp. 489–495. DOI: https://doi.org/10.17509/ijal.v8i2.13314 [in English].

Machado, M. & Tao, E. (2008). Blackboard vs. Moodle: Comparing User Experience of Learning Management Systems. 37th Annual Frontiers In Education Conference – Global Engineering: Knowledge Without Borders, Opportunities Without Passports, 2007, 10-13 Oct. IEEE Xplore, pp.7–12. DOI: 10.1109/FIE.2007.4417910 [in English].

Nariyati, N. P. L., Sudirman, S. & Pratiwi, N. P. A. (March 2020). EFL Pre-Service Teachers’ Perception toward the Use of Mobile Assisted Language Learning in Teaching English. International Journal of language Education, 4(1), pp. 38–47. DOI: https://doi.org/10.26858/ijole.v4i2.10052[in English].

Perraton, H. (1988). A theory for distance education. In Distance education: International perspectives. New York: Routledge, pp.34–45. Available at: https://www.routledge.com/Distance-Education-International-Perspectives/Sewart-Keegan-Holmberg/p/book/9780367471798 (Accessed 20 Nov. 2021). [in English].

Pitoyo Muhammad Dafit, Sumardi S. & Asib Abdul (March 2020). Gamification-Based Assessment: The Washback Effect of Quizizz on Students’ Learning in Higher Education. The International Journal of language Education, 4 (1), pp. 1–10. DOI: https://doi.org/10.26858/ijole.v4i2.8188 [in English].

Rumble, G. (1989). On Defining Distance Education. American Journal of Distance Education, 3(2), pp. 8–21. Retrieved November 30, 2021 from https://www.learntechlib.org/p/141746/ [in English].

Sanchez A. R. & Hueros D. A. (November, 2010). Motivational factors that influence the acceptance of Moodle using TAM. Computers in Human Behavior, 26 (6), pp. 163–1640. DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2010.06.011[in English].

Simonson, M. R., Schlosser, L. A. & Hudgins, T. L. (2009). Distance Education: Definitions And Glossary of Terms. 3rd edition. Information Age Publishing, 258 p. [in English].

Suvorov, R. (2010). Using Moodle in ESOL Writing Classes. TESL-EJ. The Electronic Journal for English as a Second language, 14 (2), pp. 1–11. Available at: http://www.tesl-ej.org/wordpress/issues/volume14/ej54/ej54m1/[in English].

Tanyeli Nadiran (2009). The efficiency of online English language instruction on students‘ reading skills. Procedia Social and Behavioral Sciences, 1(1), pp. 564–567. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2009.01.102 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті