ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО САМОРОЗВИТКУ У ВОКАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Сергій Гончаренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252926

Ключові слова:

педагогічні умови, учитель музичного мистецтва, саморозвиток, вокально-педагогічна діяльність

Анотація

У статті визначено й охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності, що сприятиме результативності досліджуваного феномену і успішності освітнього процесу. Акцентується, що формування готовності майбутніх фахівців до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності – це складний і багаторівневий процес, який має велике значення в сучасній педагогічній практиці.

Біографія автора

Сергій Гончаренко

аспірант Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка

Посилання

Baranovska, I. (2017). Vokalna pidhotovka maybutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva zasobamy teatralnoho mystetstva [Vocal training of future teachers of musical art by means of theatrical art]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Sumy: Publishing House of Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko, No. 10 (74). рp. 150 160. [in Ukrainian].

Belous, V. (2005). Psykholohichni aspekty formuvannya vykonavskoyi khudozhnoyi maysternosti [Psychological aspects of the formation of performing arts]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 16 p. [in Ukrainian].

Vasylenko, L. (2003). Vzayemodiya vokalnoho i metodychnoho komponentiv u protsesi profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya muzyky [Interaction of vocal and methodical components in the process of professional training of the future music teacher]. Candidate’s thesis. Kyiv, 208 p. [in Ukrainian].

Doroshenko, T. (2016). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly do zabezpechennya osnov zahalnoyi muzychnoyi osvity uchniv [Theoretical and methodical bases of preparation of future teachers of elementary school for maintenance of bases of the general musical education of pupils]. Doctor’s thesis. 632p. [in Ukrainian].

Marufenko, O. (2006). Formuvannya vokalno-slukhovykh navychok maybutnoho vchytelya muzychnoho mystetstva [Formation of vocal and auditory skills of the future teacher of musical art]. Candidate’s thesis. Kyiv, 265 p. [in Ukrainian].

Panchenko, G. (2008). Metodyka rozvytku tvorchykh zdibnostey maybutnoho vchytelya muzyky v protsesi vokalnoyi pidhotovky [Methods of development of creative abilities of the future music teacher in the process of vocal training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Rebrova, O. (2013). Teoriya i metodyka formuvannya khudozhno-mentalnoho dosvidu maybutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva ta khoreohrafiy [Theory and methods of formation of artistic and mental experience of future teachers of music and choreography]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 46 p. [in Ukrainian].

Szeged, N. (2012). Teoretychni i metodychni zasady profesiynoho rozvytku vykladacha muzychnoho mystetstva v systemi bezperervnoyi pedahohichnoyi osvity [Theoretical and methodical bases of professional development of the teacher of musical art in system of continuous pedagogical education]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 44 p. [in Ukrainian].

Stasko, G. (1995). Vokalna pidhotovka maybutnoho vchytelya muzyky yak osnova udoskonalennya pedahohichnoyi maysternosti [Vocal training of the future music teacher as a basis for improving pedagogical skills]. Extended abstract of candidate’s thesis. Taras Shevchenko University of Kyiv. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].

Tkachenko, T. (2010). Teoretyko-metodychni osnovy formuvannya vokalno-zvukovoyi kultury maybutnoho vchytelya muzychnoho mystetstva u protsesi profesiynoyi pidhotovky [Theoretical and methodological foundations of the formation of vocal and sound culture of the future teacher of music in the process of professional training]. National Pedagogical University named after MP Drahomanov. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 43 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-14

Номер

Розділ

Статті