ПЕРЕКОНАННЯ ЯК СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ ЗДОРОВ’ЯОРІЄНТОВАНОГО СВІТОГЛЯДУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.252929Ключові слова:
переконання, світогляд, здоров’яорієнтований світогляд, структурні компоненти переконання, майбутній фахівецьАнотація
У статті розкрито поняття “переконання”, визначено його структурні компоненти в контексті здоров’яорієнтованого світогляду. Зазначено важливість формування переконань у майбутніх фахівців у закладі вищої освіти як структурного компонента здоров’яорієнтованого світогляду.
Визначено, що термін “переконання” використовується як спосіб або метод впливу і як результат переконливого впливу. Переконання як спосіб педагогічного впливу викладача на майбутніх фахівців спрямовано на формування поглядів і моральних критеріїв, які є для них керівництвом до практичної діяльності, тобто приводить до вироблення власних переконань.
Посилання
Huliaieva, A. S. (2017). Rol systemy perekonan u zhytti osobystosti [The role of belief systems in the life of the individual]. Collection of scientific works of K-PNU named after Ivan Ohiyenko, Institute of Psychology named after Hryhoriy Kostyuk NAPS of Ukraine “Problems of modern psychoдogy ”. Vol. 36. pp. 31–40. [in Ukrainian].
Matviichuk, O. M. (2020). Sut poniattia zdoroviaoriientovanyi svitohliad, struktura ta funktsii [The essence of the concept of “Health-oriented worldview”, structure and function]. Youth & market. No. 6–7 (185–186). Drohobych. pp. 163–167. [in Ukrainian].
Motoziuk, L. M. (2012). Rol pedahohichnoho komunikatyvnoho vplyvu u rozvytku osobystosti suchasnoho studenta [The role of pedagogical communicative influence in the development of the modern student’s personality]. Pedagogical discourse, vol 12. pp. 233–239. [in Ukrainian].
Nadolnyi, I. F. (2015). Svitohliad – kliuchova problema piznannia ta diialnosti liudyny [Worldview – the key problem of human cognition and activity]. Bulletin of the National Academy of Public Administration under the President of Ukraine. Series: Philosophy. No. 4. pp. 50–54. [in Ukrainian].
Shcherbak, I., Drozhyk, L., Boichuk, Y., Nizhevska, T., & Prokopenko, I. (2021). Increasing Students’ Motivation for the Health-Preserving Activities. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(1), 247–261. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.