МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.253956Ключові слова:
вибіркові дисципліни, навчання, майбутні офіцери-прикордонники, військово-прикордонне спрямування, лабораторні роботи, дослідження операційАнотація
У статті розглянуто методичні підходи щодо особливостей впровадження військово-прикордонної компоненти в освітній процес підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. Представлено зміст циклу лабораторних робіт з вибіркової навчальної дисципліни “Дослідження операцій (задачі, методологія)”, виконання яких сприяє активізації навчальної діяльності курсантів, формуванню у них умінь використовувати оптимізаційні методи для ефективної організації діяльності інженерно-технічних підрозділів Державної прикордонної служби України під час майбутньої професійної діяльності. Наведено приклади практичних завдань військово-прикордонного спрямування для виконання на лабораторних роботах, які потребують знань, вмінь та навичок, набутих під час вивчення навчального матеріалу зазначеної вибіркової дисципліни.
Посилання
Baurina, I. V. (2007). Vykorystannia zasobiv paketu Microsoft Excel u matematychnii pidhotovtsi ekonomistiv [Using Microsoft Excel tools in mathematical training of economists]. Scientific journal of NPU named after Mykhaylo Drahomanov. Series №2. Computer-based learning systems, 2007. No.5(12). рр.105–108. [in Ukrainian].
Borovyk, L.V., Borovyk, O.V. & Traskovetska, L.M. (2017). Vtilennia viiskovo-prykordonnoi i fakhovoi komponent u navchalnyi protses yak instrument aktyvizatsii piznavalnoi diialnosti kursantiv-prykordonnykiv na zaniattiakh z fundamentalnykh dystsyplin [Implementation of military-border and professional components in the educational process as a tool to enhance the cognitive activity of border cadets in classes on fundamental disciplines]. Collection of scientific works. Series: pedagogical sciences. Khmelnytskyi, No.1(8). рр.56–73. [in Ukrainian].
Isayeva, O. & Beata Kushka (2021). Fundamentalizatsiya yak vazhlyva skladova vyshchoyi tekhnichnoyi osvity [Fundamentalization as an important component of higher technical education]. Youth & market. Vol. 4(190), pp.35–39. [in Ukrainian].
Korniichuk, O. E. (2008). Motyvatsiini determinanty v strukturi metodychnoi systemy navchannia matematyky dlia ekonomistiv [Motivational determinants in the structure of the methodical system of teaching mathematics for economists]. Theory and methods of teaching mathematics, physics, computer science. Kryvyi Rih, Vol. I. рр.61–66. [in Ukrainian].
Lytvyn, M. M. (2003). Metodychni aspekty pryiniattia rishen na okhoronu derzhavnoho kordonu [Methodological aspects of decision-making on state border protection]. Collection of scientific works. Khmelnytskyi, No.26. part 2. рр.18–23. [in Ukrainian].
Osvitno-profesiina prohrama spetsialnosti “Orhanizatsiia diialnosti inzhenerno-tekhnichnykh pidrozdiliv Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy” (2021). [Educational and professional program of the specialty “Organization of activity of engineering and technical subdivisions of the State Border Guard Service of Ukraine”]. Khmelnytskyi, 40 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.