ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254027Ключові слова:
педагогічні умови, професійна підготовка, творча активність, трудове навчанняАнотація
У статті досліджено комплекс педагогічних умов, необхідних для ефективного формування творчої активності майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки у педагогічному ЗВО: 1) стимулювання студентів до самостійної творчо-пізнавальної діяльності; 2) використання системи творчих завдань; 3) впровадження форм і методів навчання, спрямованих на формування творчої активності студентів; 4) системне використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці студентів.
Посилання
Gerver, V.A. (1991). Tvorcheskie zadachi po chercheniyu: Kniga dlya uchitelya [Creative Drawing Tasks: Teacher’s Book]. Moscov, 128 р. [in Russian].
Zhaldak, M.I. (2004). Pedahohichnyi potentsial kompiuterno oriientovanykh system navchannia matematyky [Pedagogical potential of computer-oriented mathematics teaching systems]. Means and technologies of a single information educational space: Coll. Science. works. Kyiv, р. 67. [in Ukrainian].
Kodzhaspirova, G.M. & Kodzhaspirov, A.Yu. (2005). Slovar po pedagogike [Dictionary of Pedagogy]. Moscov, 448 р. [in Russian].
Matyushkin, A.M. & Ponukalin, A.A. (1988). Problemnye situacii v psikhologicheskoj podgotovke specialista v vuze [Problematic situations in the psychological training of a specialist at a university]. Questions of psychology. No. 2. pp. 76–82. [in Russian].
Nyshchak, I.D. (2009). Rozvytok tekhnichnoho myslennia maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia u protsesi hrafichnoi pidhotovky zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [Development of technical thinking of future teachers of labor training in the process of graphic training by means of information technologies]. Candidate’s thesis. Kyiv, 323 р. [in Ukrainian].
Smalko, O.A. (2006). Rozvytok tvorchoho myslennia starshoklasnykiv na urokakh matematyky z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii navchannia [Development of creative thinking of high school students in mathematics lessons with the use of information technology teaching]. Candidate’s thesis. Kyiv, 220 р. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V.O. (1976). Yak vykhovaty spravzhniu liudynu? [How to raise a real person?]. Kyiv, Vol. 1. 473 p. [in Ukrainian].
Stolyarov, Yu.S., Komskij, D.M. & Getta, V.G. (1989). Tekhnicheskoe tvorchestvo uchashchikhsya [Technical creativity of students]. Moscov, 223 р. [in Russian].
Filosofskij ehnciklopedicheskij slovar (1983). [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. (Eds.). L.F. Ilichev, P.N. Fedoseev, S.M. Kovalev, V.G. Panov. Moscov, 840 р. [in Russian].
Shchukina, G.I., Lipnik, V.N. & Robotova, A.S. (1984). Aktualnye voprosy formirovaniya interesa v obuchenii [Topical issues of the formation of interest in learning]. Moscov, 176 р. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.