ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Леонід Оршанський
  • Іван Нищак
  • Юрій Павловський

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254027

Ключові слова:

педагогічні умови, професійна підготовка, творча активність, трудове навчання

Анотація

У статті досліджено комплекс педагогічних умов, необхідних для ефективного формування творчої активності майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки у педагогічному ЗВО: 1) стимулювання студентів до самостійної творчо-пізнавальної діяльності; 2) використання системи творчих завдань; 3) впровадження форм і методів навчання, спрямованих на формування творчої активності студентів; 4) системне використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці студентів.

Біографії авторів

Леонід Оршанський

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Іван Нищак

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Юрій Павловський

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Gerver, V.A. (1991). Tvorcheskie zadachi po chercheniyu: Kniga dlya uchitelya [Creative Drawing Tasks: Teacher’s Book]. Moscov, 128 р. [in Russian].

Zhaldak, M.I. (2004). Pedahohichnyi potentsial kompiuterno oriientovanykh system navchannia matematyky [Pedagogical potential of computer-oriented mathematics teaching systems]. Means and technologies of a single information educational space: Coll. Science. works. Kyiv, р. 67. [in Ukrainian].

Kodzhaspirova, G.M. & Kodzhaspirov, A.Yu. (2005). Slovar po pedagogike [Dictionary of Pedagogy]. Moscov, 448 р. [in Russian].

Matyushkin, A.M. & Ponukalin, A.A. (1988). Problemnye situacii v psikhologicheskoj podgotovke specialista v vuze [Problematic situations in the psychological training of a specialist at a university]. Questions of psychology. No. 2. pp. 76–82. [in Russian].

Nyshchak, I.D. (2009). Rozvytok tekhnichnoho myslennia maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia u protsesi hrafichnoi pidhotovky zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [Development of technical thinking of future teachers of labor training in the process of graphic training by means of information technologies]. Candidate’s thesis. Kyiv, 323 р. [in Ukrainian].

Smalko, O.A. (2006). Rozvytok tvorchoho myslennia starshoklasnykiv na urokakh matematyky z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii navchannia [Development of creative thinking of high school students in mathematics lessons with the use of information technology teaching]. Candidate’s thesis. Kyiv, 220 р. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V.O. (1976). Yak vykhovaty spravzhniu liudynu? [How to raise a real person?]. Kyiv, Vol. 1. 473 p. [in Ukrainian].

Stolyarov, Yu.S., Komskij, D.M. & Getta, V.G. (1989). Tekhnicheskoe tvorchestvo uchashchikhsya [Technical creativity of students]. Moscov, 223 р. [in Russian].

Filosofskij ehnciklopedicheskij slovar (1983). [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. (Eds.). L.F. Ilichev, P.N. Fedoseev, S.M. Kovalev, V.G. Panov. Moscov, 840 р. [in Russian].

Shchukina, G.I., Lipnik, V.N. & Robotova, A.S. (1984). Aktualnye voprosy formirovaniya interesa v obuchenii [Topical issues of the formation of interest in learning]. Moscov, 176 р. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статті