ДОСЛІДЖЕННЯ СТАВЛЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ (НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”)

Автор(и)

  • Наталія Мукан
  • Наталія Морська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254031

Ключові слова:

професійний розвиток, науково-педагогічний працівник, університет, курс, дистанційне навчання, віртуальне навчальне середовище

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ставлення викладачів до організації програм професійного розвитку на основі використання потенціалу дистанційного навчання у Національному університеті “Львівська політехніка”. У ході роботи виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює різноманітні аспекти проблеми дослідження. Проведено анкетування науково-педагогічних працівників, що стали слухачами курсу “Професійний розвиток педагога: теорія і практика”. Висвітлено результати опитування та представлено висновки, зроблені автором курсу на основі опрацювання отриманих даних.

Біографії авторів

Наталія Мукан

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Наталія Морська

старший викладач кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Zarytska, O. L. (2003). Dystantsiina osvita yak novitnia informatsiina tekhnolohiia [Distance education as a new information technology]. Bulletin of Ivan Franko Zhytomyr State University, no. 13. pp. 233 – 235. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V. N. (2013). Praktyka vykorystannia IKT-zasobiv u pedahohichnomu eksperymenti: Internet anketuvannia [The practice of using ICT tools in a pedagogical experiment: Internet questionnaire]. Information technologies and teaching tools, no. 35(3). pp. 135 – 152. [in Ukrainian].

Natsionalnyi universytet “Lvivska politekhnika”. Kafedra pedahohiky ta innovatsiinoi osvity: kursy pidvyshchennia kvalifikatsii [Lviv Polytechnic National University. Department of Pedagogy and Innovative Education: professional development courses]. Available at: https://lpnu.ua/pio/kursy-pidvyshchennia-kvalifikatsii [in Ukrainian].

Savchenko, B. H., & Danylenko, A. V. (2007). Vykorystannia anketuvannia yak metodu sotsiolohichnoho doslidzhennia dlia analizu potreb z pidvyshchennia kvalifikatsii upravlinskykh kadriv [The usage of questionnaires as a method of sociological research to analyze the training needs of management staff]. State building, no 1(1). Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1%281%29__32 [in Ukrainian].

Stativka, A. (2019). Anketuvannia yak metod znakhodzhennia novoho znannia u protsesi dyplomnoho doslidzhennia filolohiv [Questionnaire as a method of discovering new knowledge in the process of philologists’ diploma research]. Teaching languages in higher education institutions at the present stage. Cross-curricular links, no. 35. pp. 93 – 10. [in Ukrainian].

Surkova, K., & Luchanova, T. (2010). Anketuvannia yak metod doslidzhennia formuvannia profesiinoi nadiinosti fakhivtsiv z ANZPP [Questionnaire as a method of research on the formation of professional reliability of specialists with ANSFP]. Scientific notes of Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Series: Pedagogical sciences, no. 91. pp. 204 – 208. [in Ukrainian].

Khobbi, Yu. S. (2014). Problemy vprovadzhennia yevropeiskykh standartiv dystantsiinoho navchannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [The problems of European distance learning standards implementation in higher educational institutions of Ukraine]. Scientific Bulletin of the International Humanities University. Series: Jurisprudence, no. 8. pp. 119 – 122. [in Ukrainian].

Mukan, N., Gorokhivska, T., Banakh, V. & Iyevlyev, O. (2021). Testing of students’ static balance development in physical education: ICT application. Journal of Physical Education and Sport. Vol. 21, suppl. iss. 5. pp. 3068–3074. [in English].

Mukan, N. & Lavrysh, Yu. (2020).Video Conferencing Integration: Challenges and Opportunities at Universities. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. [S.l.], v. 12, n. 1 Sup2. pp. 108–114. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статті