ДОСЛІДЖЕННЯ СТАВЛЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ (НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254031Ключові слова:
професійний розвиток, науково-педагогічний працівник, університет, курс, дистанційне навчання, віртуальне навчальне середовищеАнотація
Стаття присвячена дослідженню ставлення викладачів до організації програм професійного розвитку на основі використання потенціалу дистанційного навчання у Національному університеті “Львівська політехніка”. У ході роботи виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює різноманітні аспекти проблеми дослідження. Проведено анкетування науково-педагогічних працівників, що стали слухачами курсу “Професійний розвиток педагога: теорія і практика”. Висвітлено результати опитування та представлено висновки, зроблені автором курсу на основі опрацювання отриманих даних.
Посилання
Zarytska, O. L. (2003). Dystantsiina osvita yak novitnia informatsiina tekhnolohiia [Distance education as a new information technology]. Bulletin of Ivan Franko Zhytomyr State University, no. 13. pp. 233 – 235. [in Ukrainian].
Kovalchuk, V. N. (2013). Praktyka vykorystannia IKT-zasobiv u pedahohichnomu eksperymenti: Internet anketuvannia [The practice of using ICT tools in a pedagogical experiment: Internet questionnaire]. Information technologies and teaching tools, no. 35(3). pp. 135 – 152. [in Ukrainian].
Natsionalnyi universytet “Lvivska politekhnika”. Kafedra pedahohiky ta innovatsiinoi osvity: kursy pidvyshchennia kvalifikatsii [Lviv Polytechnic National University. Department of Pedagogy and Innovative Education: professional development courses]. Available at: https://lpnu.ua/pio/kursy-pidvyshchennia-kvalifikatsii [in Ukrainian].
Savchenko, B. H., & Danylenko, A. V. (2007). Vykorystannia anketuvannia yak metodu sotsiolohichnoho doslidzhennia dlia analizu potreb z pidvyshchennia kvalifikatsii upravlinskykh kadriv [The usage of questionnaires as a method of sociological research to analyze the training needs of management staff]. State building, no 1(1). Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1%281%29__32 [in Ukrainian].
Stativka, A. (2019). Anketuvannia yak metod znakhodzhennia novoho znannia u protsesi dyplomnoho doslidzhennia filolohiv [Questionnaire as a method of discovering new knowledge in the process of philologists’ diploma research]. Teaching languages in higher education institutions at the present stage. Cross-curricular links, no. 35. pp. 93 – 10. [in Ukrainian].
Surkova, K., & Luchanova, T. (2010). Anketuvannia yak metod doslidzhennia formuvannia profesiinoi nadiinosti fakhivtsiv z ANZPP [Questionnaire as a method of research on the formation of professional reliability of specialists with ANSFP]. Scientific notes of Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Series: Pedagogical sciences, no. 91. pp. 204 – 208. [in Ukrainian].
Khobbi, Yu. S. (2014). Problemy vprovadzhennia yevropeiskykh standartiv dystantsiinoho navchannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [The problems of European distance learning standards implementation in higher educational institutions of Ukraine]. Scientific Bulletin of the International Humanities University. Series: Jurisprudence, no. 8. pp. 119 – 122. [in Ukrainian].
Mukan, N., Gorokhivska, T., Banakh, V. & Iyevlyev, O. (2021). Testing of students’ static balance development in physical education: ICT application. Journal of Physical Education and Sport. Vol. 21, suppl. iss. 5. pp. 3068–3074. [in English].
Mukan, N. & Lavrysh, Yu. (2020).Video Conferencing Integration: Challenges and Opportunities at Universities. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. [S.l.], v. 12, n. 1 Sup2. pp. 108–114. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.