КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ БАКАЛАВРСЬКОГО РІВНЯ “ПЕДАГОГІКА ДОЗВІЛЛЯ”
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254056Ключові слова:
зміст підготовки, освітньо-професійна програма, змістові модулі, навчальний план, освітній компонент, професійна підготовка бакалавраАнотація
Проаналізовано наявні концептуальні підходи до формування змісту професійної підготовки майбутніх педагогів-організаторів освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” й науково обґрунтовано доцільність їх упровадження в освітньому процесі ЗВО України. Визначено мету бакалаврської програми та її змістові модулі. З’ясовано, що у навчальних планах з професійної підготовки майбутніх педагогів-організаторів культурно-освітньої діяльності й рекреації у ЗВО України прослідковується послідовність у застосуванні основних положень реалізація компетентнісного підходу, а змістові модулі згруповані відповідно до загальних та спеціальних (фахових) компетенцій. Виокремлено складові професійної підготовки бакалаврів. Встановлено, що особливістю навчання бакалаврів у ЗВО є сформованість індивідуальних освітньої та професійної траєкторій майбутнього педагога-організатора.
Посилання
Babenko, N. B. (2006). Sotsiolohiia vilnoho chasu i dozvillia : navchalnyi posibnyk [Sociology of free time and leisure: a textbook]. Kyiv. [in Ukrainian].
Balakhtar, V.V. (2010). Pedahohichni zasady orhanizatsii dozvillia ditei ta pidlitkiv u systemi pozashkilnoi osvity v Ukraini (1960–1991 rr.) [Pedagogical principles of organization of leisure of children and teenagers in the system of out-of-school education in Ukraine (1960–1991)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ivano-Frankivsk. [in Ukrainian].
Bieletska, I. V. (2010). Suchasna sotsiokulturna sytuatsiia u sferi dozvillia molodi [Current socio-cultural situation in the field of youth leisure]. Herald of Luhansk Taras Shevchenko Nat. Univ., no. 9, pp.71–76. [in Ukrainian].
Boiko, O. P. (2011). Kultura dozvillia v suspilstvi ryzyku [Leisure culture in a society at risk]. Sumy. [in Ukrainian].
Bocheliuk, V. Y. & Bocheliuk, V. V. (2006). Dozvillieznavstvo : navchalnyi posibnyk [Leisure: a textbook]. Kyiv. [in Ukrainian].
Kushniruk, S.A. (2011). Konkurentospromozhnist maibutnikh uchyteliv yak pokaznyk yakosti vuzivskoi pidhotovky) [Competitiveness of future teachers as an indicator of the quality of university training)]. Historical and pedagogical studies: Scientific Journal. (Ed.). N.M. Demianenko. Kyiv, 2011. Vol. 5. pp.150–155. [in Ukrainian].
Maksymovska, N. O. & Sheika, V. M. (Ed.). (2010). Suchasnyi stan dozvillievoi sfery v Ukraini: sotsialno-pedahohichnyi aspect [The current state of the leisure sphere in Ukraine: socio-pedagogical aspect]. Herald of Kharkiv. state acad. culture, Vol. 33, pp. 264–272. [in Ukrainian].
Petrova, I. V. (2011). Osoblyvosti funktsionuvannia sfery dozvillia yak sotsialno-kulturnoho yavyshcha u druhii polovyni ХХ st. [Features of the functioning of leisure as a socio-cultural phenomenon in the second half of the twentieth century]. Herald of State acad. manag. personnel of culture and arts, no. 2, pp. 51–55. [in Ukrainian].
Romanovska, L.I. (2012). Sotsialno-pedahohichna pidtrymka diialnosti dytiachykh hromadskykh obiednan Ukrainy : istoriia i suchasnist [Socio-pedagogical support of children’s public associations of Ukraine: history and modernity]. Vinnytsia. [in Ukrainian].
Kushniruk, S.A. (2016). Formation of readiness for research activity of students in the process of general-pedagogical preparation. Science and рractice: Collection of scientific articles. Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, pp. 262–267. [in English].
Kushniruk, S.A. (2016). Normative and legal frameworks of students’ scientific and research activity in pedagogical universities of Ukraine(the 20th – beginning of the 21st century). Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, pp. 302–305. Available at: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11690 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.