ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Володимир Салій
  • Наталія Сторонська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254058

Ключові слова:

метод, музична культура, навчальний процес, педагогічні принципи, система музично-естетичного виховання, структурні компоненти, форма

Анотація

У статті розглянуто ефективні форми та методи розвитку музичної культури школярів. Виявлено, що формування учнівської музичної культури включає мету, поставлені завдання, певні педагогічні принципи і умови, структурні компоненти, а також важливі ключові і проміжні етапи, форми і методи, які, безперечно, сприяють більшій ефективності та результативності під час навчального процесу. Потрібно відзначити, що система музично-естетичного виховання підлітків відповідає певним потребам, які є соціально обумовленими, зрештою, як і будь-яка інша навчально-виховна система; у системи музично-естетичного виховання є своє призначення у конкретних умовах, які склались історично.

Біографії авторів

Володимир Салій

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Наталія Сторонська

кандидат мистецтвознавства, провідний концертмейстер, доцент кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Volkov, S. M. (2003). Systema mystetskoi osvity v kulturi Ukrainy 90-kh rokiv XX stolittya: tradytsii, reformy, perspektyvy [The system of art education in the culture of Ukraine in the 90s of the twentieth century: traditions, reforms, prospects]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Gurenko, Ye. G. (1982). Problemy khudozhestvennoy interpretatsii: filosofskiy analiz [Problems of artistic interpretation: philosophical analysis]. Novosibirsk, 319 p. [in Russian].

Kagan, M. S. (1996). Filosofiya kultury [Philosophy of culture]. St. Petersburg, 416 p. [in Russian].

Mykhailychenko, O. V. (2004). Osnovy zahalnoi ta muzychnoi pedahohiky [Fundamentals of general and music pedagogy]. Tutorial. 210 p. [in Ukrainian].

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriya i metodyka vykladannya mystetskykh dystsyplin) [Pedagogy of art (Theory and methods of teaching art disciplines)]. Kyiv, 274 p. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2005). Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity [Music and culture of personality: problems of modern pedagogical education]. Ternopil, 360 p. [in Ukrainian].

Tsypin, G. M. (1994). Psikhologiya muzykalnoy deyatelnosti [Psychology of musical activity]. Moscov, 256 p. [in Russian].

Shcholokova, O. P. (2011). Formuvannya khudozhnoi kultury v protsesi profesiynoi pidhotovky pedahoha-muzykanta [Formation of artistic culture in the process of professional training of a music teacher]. Ukrainian musicology. Vol. 25. Kyiv, 150 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статті