МИСТЕЦЬКІ КОНКУРСИ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Дорош

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254059

Ключові слова:

мистецькі конкурси, музичний твір, творчість, здобувач освіти, майбутній учитель музики

Анотація

У статті розкрито проблеми професійної підготовки здобувачів вищої освіти мистецького профілю. Проаналізовано аспекти теоретичної та практичної (інструментально-виконавської) діяльності, які становлять цілісну освітню діяльність, спрямовану на формування й розвиток спеціальних компетентностей майбутнього вчителя музики. Визначено компоненти успішного інструментального виступу майбутнього фахівця, де невід’ємним елементом підготовки до мистецьких заходів є самостійна робота над музичним твором, потреба в якій безпосередньо впливає на особистісну зрілість учасника освітнього процесу, здатність у майбутньому ефективно розв’язувати професійні завдання. Доведено, що плідна самостійна робота з різноманітним музичним матеріалом стимулює інтерес до музики, виховує самоконтроль, самоорганізованість, самодисциплінованість, розвиває виконавську культуру.

Біографія автора

Тетяна Дорош

кандидат наук з державного управління, професор кафедри фортепіано Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради

Посилання

Anishchenko, N. V. (2014). Osoblyvosti diahnostuvannya muzychnoho spryynyattya maybutnikh uchyteliv mystetstvoznavchykh predmetiv [Features of diagnostics of musical perception of future teachers of art subjects]. Monograph. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].

Dubovyy, Z. S. (2019). Formuvannya samostiynosti maybutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dystantsiynoho navchannya [Formation of independence of future music teachers in the process of distance learning]. Candidate’s thesis. Kyiv, 260 p. [in Ukrainian].

Krytskyy, V. M. (2009). Muzychno-vykonavska interpretatsiya: pedahohichni problemy muzychno-vykonavskoyi pidhotovky [Musically performance interpretation: pedagogical problems musically performance preparations]. Monograph. Nizhyn, 158 p. [in Ukrainian].

Neyihauz, G. (1961). Ob iskusstve fortepiannoyi igry [About the art of piano playing]. Moscow, 308 p. [in Ukrainian].

Oleksyuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika : navch. posibnyk [Musical pedagogics]. Kyiv, 188 p. [in Ukrainian].

Petrushin, V. I. (2009). Muzykalnaja psihologija: uchebnoe posobie dlja vuzov [Musical psychology: train aid for the higher school]. (3nd ed.). Moscow, 400 p. [in Russian].

Rostovskyy, O. Ya. (1997). Pedahohika muzychnoho spryymannya [Pedagogic of musical perception]. Teaching method manual. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статті