МИСТЕЦЬКІ КОНКУРСИ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254059Ключові слова:
мистецькі конкурси, музичний твір, творчість, здобувач освіти, майбутній учитель музикиАнотація
У статті розкрито проблеми професійної підготовки здобувачів вищої освіти мистецького профілю. Проаналізовано аспекти теоретичної та практичної (інструментально-виконавської) діяльності, які становлять цілісну освітню діяльність, спрямовану на формування й розвиток спеціальних компетентностей майбутнього вчителя музики. Визначено компоненти успішного інструментального виступу майбутнього фахівця, де невід’ємним елементом підготовки до мистецьких заходів є самостійна робота над музичним твором, потреба в якій безпосередньо впливає на особистісну зрілість учасника освітнього процесу, здатність у майбутньому ефективно розв’язувати професійні завдання. Доведено, що плідна самостійна робота з різноманітним музичним матеріалом стимулює інтерес до музики, виховує самоконтроль, самоорганізованість, самодисциплінованість, розвиває виконавську культуру.
Посилання
Anishchenko, N. V. (2014). Osoblyvosti diahnostuvannya muzychnoho spryynyattya maybutnikh uchyteliv mystetstvoznavchykh predmetiv [Features of diagnostics of musical perception of future teachers of art subjects]. Monograph. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].
Dubovyy, Z. S. (2019). Formuvannya samostiynosti maybutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dystantsiynoho navchannya [Formation of independence of future music teachers in the process of distance learning]. Candidate’s thesis. Kyiv, 260 p. [in Ukrainian].
Krytskyy, V. M. (2009). Muzychno-vykonavska interpretatsiya: pedahohichni problemy muzychno-vykonavskoyi pidhotovky [Musically performance interpretation: pedagogical problems musically performance preparations]. Monograph. Nizhyn, 158 p. [in Ukrainian].
Neyihauz, G. (1961). Ob iskusstve fortepiannoyi igry [About the art of piano playing]. Moscow, 308 p. [in Ukrainian].
Oleksyuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika : navch. posibnyk [Musical pedagogics]. Kyiv, 188 p. [in Ukrainian].
Petrushin, V. I. (2009). Muzykalnaja psihologija: uchebnoe posobie dlja vuzov [Musical psychology: train aid for the higher school]. (3nd ed.). Moscow, 400 p. [in Russian].
Rostovskyy, O. Ya. (1997). Pedahohika muzychnoho spryymannya [Pedagogic of musical perception]. Teaching method manual. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.