АРТТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ БОЙКІВСЬКОЇ ВИШИВКИ ТА БІСЕРОПЛЕТІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254103Ключові слова:
інноваційні технології навчання, арттерапія, технології бойківської вишивки та бісероплетіння, ізотерапевтичні прийоми, кооперативне навчання, соціально-емоційне навчання, ненасильницьке спілкуванняАнотація
Психоголічні ресурси інноваційних технологій НУШ досліджено на прикладі ізотерапевтичних прийомів інтерактивного навчання. Розглянуто сенсотворення і моделювання реальності в технологіях вишивки та бісероплетіння. Описано студентський формувальний мініексперимент зі впровадження у педагогічну практику стратегій кооперативного навчання технологій бойківської вишивки та бісероплетіння. Зроблено акцент на арттерапевтичному потенціалі інноваційних методів навчання, дружніх до емоцій, за програмою СЕЕН.
Посилання
Vovk, V. (1980). Mandalia: teksty y vytynanky [Mandala: texts and excerpts]. Rio-de-Zhaneiro. 122 p. [in Ukrainian].
Hera, T.I. (2014). Maindfulnes-tekhnika na zaniattiakh iz psykholohii yak element psykholohichnoho suprovodu maibutnikh pedahohiv [Mindfulness technique in psychology classes as an element of psychological support for future teachers]. Bulletin of Kherson State University. Psychological sciences. Issue 2(1), pp. 174–179. [in Ukrainian].
Demiurg, O. (2018). Nejrografika: risovanie so smyslom. Kak jeto rabotaet? [Neurographics: Drawing with Meaning. How it works?]. Intelligent Publishing System Ridero. Available at: https://mybook.ru/author/olga-demiurg/nejrografika-risovanie-sosmyslom-kak-eto-rabotaet/read/(Accessed 29 Dec. 2021) [in Russian].
Diakiv, O., Chaikivska, O. Ilchyshyn, U. & Fliunt, O. et al. (2019). Osoblyvosti vykorystannia metodiv kooperatyvnoho navchannia u shkilnii praktytsi [Cooperative learning: collective responsibility – individual reporting. Features of the use of cooperative teaching methods in school practice]. Primary school teacher. Vol.2. pp.17–21. [in Ukrainian].
Elkin, O. (2018). Navchannia, bazovane na spivpratsi. 32 stratehii kooperatsii u klasi [Collaborative learning. 32 strategies of cooperation in the classroom]. NUSH. Available at: https://nus.org.ua/view/navchannya-bazovane-na-spivpratsi-32-strategiyi-kooperatsiyi-u-klasi/ (Accessed 10 Dec.2021). [in Ukrainian].
Zamalieva, S. (2018). Kak trenirovat mozg, upravljat stressom i byt v garmonii s soboj [How to train your brain, manage stress and be in harmony with yourself]. Intelligent publishing system Ridero. Available at: https://mybook.ru/author/snezhana-zamalieva/zhizn-v-stile-mindfullness-kak-trenirovat-mozg-upr/read/ (Accessed 28 Dec.2021). [in Russian].
Kabat-Zinn, Dzh. (2013). Praktika meditacii: ili iskusstvo nastojashhego momenta [Practice of meditation: or the art of the present moment]. Moscow, 272 p. [in Russian].
Kognitivnaja i kognitivno-povedencheskaja psihoterapija [Cognitive and cognitive-behavioral psychotherapy]. Available at: https://psyera.ru/4486/kognitivnaya-i-kognitivno-povedencheskaya-psihoterapiya (Accessed 30 Dec.2021). [in Russian].
Kuzan, N.I. (2019). Dekoratyvne mystetstvo yak zasib khudozhno-estetychnoho vykhovannia uchniv [Decorative artwork yak for artistic and aesthetic vikhovannya studies]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.6(173). pp.130–137. [in Ukrainian].
Markovska, M. (2020). Shcho take prohrama sotsialno-emotsiinoho ta etychnoho navchannia i yak vona pratsiuie [This is also the program of social and emotional and ethical navchannya and yak vona pratsyu]. NUSH. Available at: https://nus.org.ua/articles/shho-take-programa-sotsialno-emotsijnogo-ta-etychnogo-navchannya-i-yak-vona-pratsyuye/ (Accessed 15 Dec.2021). [in Ukrainian].
Skyba, M. (2020). Navychky maibutnoho: shcho potribno bude vmity, aby maty harnu robotu v 2025 rotsi [Possibilities of the future: it will be necessary for the robot to be ready in 2025]. NUSH. Available at: https://nus.org.ua/view/navychky-majbutnogo-shho-potribno-bude-vmity-aby-maty-garnu-robotu-v-2025-rotsi/.(Accessed 30 Dec.2021). [in Ukrainian].
Fedorchuk, O.S. (2007). Ukrainski narodni prykrasy z biseru [Ukrainian folk jewelry made of beads]. Lviv, 120 p. [in Ukrainian].
Franko, I. (1982). Zibrannia tvoriv. Etnohrafichna ekspedytsiia na Boikivshchynu [Ethnographic expedition to Boykivshchyna]. (Vols. 1-50). Vol. 36. Kyiv, pp. 68 – 99. [in Ukrainian].
Kagan, S. It’s All About Engagemeyt! Available at: https://www.kaganonline.com/ (Accessed 22 Dec.2021). [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.