СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.255209Ключові слова:
сучасні технології, ігрові техніки, дискусійне навчання, аналіз ситуації, клінічне мисленняАнотація
У статті зображено схематичне проведення практичних занять з дисципліни “Фтизіатрія” для магістрів медицини із застосуванням сучасних педагогічних технологій.
Структура заняття включає на тільки опитування, розповідь та оцінку, а ще й можливість активного залучення студента у вивчення теми, дозволяє здобувачу вдосконалювати своє клінічне мислення, практичні навички та комунікативні здібності. Навчає та мотивує їх до вивчення відповідних тем та роботи в групах. Проведення практичних занять із використанням інноваційних технологій педагогіки потребує мультидисциплінарних знань студента, та допомоги викладача у їх застосуванні. Така співпраця в досягненні мети дасть можливість для взаєморозвитку, обміну професійним досвідом та знаннями, неординарних поглядів на проблему та шляхи її подолання.
Автор дійшов висновку, що проведення практичних занять із застосуванням сучасних технік, які максимально наближені до клінічної практики, допомагає здобувачам освіти сформувати клінічне мислення та вдосконалити практичні навики. А також потребує від викладача постійного пошуку чогось нового, щоб інтерес до навчання у студентів не гас, особливо, в період онлайн навчання.
Посилання
Bandura, L. (2020). Pedahohichni umovy vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohiiv osvitnomu protsesi ZVO [Pedagogical conditions of using innovative technologies in high schools’ educational process]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.1 (180). pp. 180–184. [in Ukrainian].
Volkova, N. P. (2018). Interaktyvni tekhnolohii navchannia u vyshchii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk [Interactive learning technologies in higher education: a textbook]. Dnipro, 360 p. [in Ukrainian].
Herasymchuk, P. O., Pavlyshyn, A. V. & Fira, D. B. (2021). Vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii u vykladannia navchalnoi dystsypliny na kafedri zahalnoi khirurhii [Implementation of innovative technologies of teaching at the department of general surgery]. Medical education. Ternopil, 1. pp.17–22. [in Ukrainian].
Danylevych, Yu. O., Naumova, L. V. & Milevska-Vovchuk, L. S. (2021). Rol informatsiino-komunikatyvnykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi [The part of information and communication technologies in the educational process]. Medical education. Ternopil, 1. pp.83–88. [in Ukrainian].
Dralova, O. A., Usachova, O. V. & Konakova, O. V. (2021). Suchasni tekhnolohii u vykladanni dystsypliny “Dytiachi infektsiini khvoroby” u zakladakh vyshchoi osvity [Modern technologies in teaching the discipline “pediatric infectious diseases” in institutions of higher education]. Medical education. Ternopil, 2. pp.17–22. [in Ukrainian].
Kashuba, M. O. & Kucher, S. V. (2021). Novi chasty – novi vyklyky(osoblyvosti medychnoi osvity v novykh realiiakh) [New times – new challenges (features of medical education in new realities)]. Medical education. Ternopil, 1. pp.136–141. [in Ukrainian].
Mahrlamova, K. (2020). Vykladach vyshchoi medychnoi shkoly odna z kliuchovykh fihurreformy vyshchoi medychnoi osvity [A teacher of the higher medical school is one of the key figures of the higher medical educational reformation]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.1 (180). pp.31–36. [in Ukrainian].
Pantiuk, T., Pantiuk, M., Hamerska, I. & Denysiak, Yu. (2020). Innovatsii v osviti: neobkhidnist, sutnist, zmist [Innovations in education: necessity, essence, content]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.6–7 (185–186). pp. 6–10. [in Ukrainian].
Polukhtovych, T. & Melnychuk, Yu. (2021). Tsinnist znan u rozvytku osobystosti [The value of knowledge in the development of personality]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.1 (187). pp. 100–103. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.