СПЕЦИФІКА БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИШУ ЗІ СТУДЕНТСЬКОЮ ЦІЛЬОВОЮ АУДИТОРІЄЮ

Автор(и)

  • Іван Юник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.255787

Ключові слова:

бренд викладача вишу, студентська цільова аудиторія, бренд-комунікація, лідери думок, інтеракція, транслог

Анотація

У статті висвітлено зміст, структуру та характерні особливості бренд-комунікації викладача вишу зі студентською цільовою аудиторією, під якою треба розуміти сукупність спільних комунікативних інтеракцій в усіх точках контакту, за всіма каналами й медіумами. Наголошено, що найхарактернішим показником успішності бренд-комунікації є наявність у цільової аудиторії прагнення до пролонгації кожної комунікативної інтеракції з брендом. Проаналізовано здатність лідерів думок виступати “адвокатами бренду” в межах соціальної групи. Запропоновано нову форму комунікативної взаємодії викладача вишу зі студентською цільовою аудиторією – транслог.

Біографія автора

Іван Юник

кандидат педагогічних наук, докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Apel, K.-O. (2001). Transformatsiya filosofii [Philosophy transformation]. Translate from German by V. Kurennoi, B. Skuratov. Moscow, 344 p.

Baluk, N. R., Buk, L. M., Vovchanska, O. M. & Skybinskyi, S. V. (2018). Komunikatsii u stvorenni personalnoho brenda [Communications in creating a personal brand]. Entrepreneurship and trade. No.23. pp. 111–119. [in Ukrainian].

Bodriiyar, Zh. (1999). Sistema veshchei [System of things]. Translate from French by S. Zenkim. Moscow, 222 p.

Habermas, Yu. (2001). Filosofskyi dyskurs modernu [Philosophical discourse of modernism]. Translate from German by V. M. Kuplin. Kyiv, 424 p. [in Ukrainian].

Gorchakova, E. Yu. (2013). Interaktsiya kak edinitsa brend-kommunikatsii [Interaction as a unit of brand communication]. Irkutsk State Linguistic University Bulletin. No.1(22). pp. 28–33.

Gulyaev, D. Yu. (2008). Kommunikatsiya kak tip sotsial’noi svyazi: k voprosu o teoreticheskoi identifikatsii [Communication as a type of social connection: on the issue of theoretical identification]. VSU Bulletin, series: linguistics and intercultural communication. No.3. pp. 274–280.

Dzyaloshinskii, I. M., Pil’gun, M. A. (2014). Tekhnologiya dialoga v sovremennom mediaprostranstve: analiz i perspektivy [Dialogue technology in modern media space: analysis and perspectives]. Questions of theory and practice of journalism. No.5. pp. 42–54.

Kozyriev, M. P. (2014). Komunikatyvni bariery spilkuvannia ta shliakhy yikh podolannia [Communication barriers and ways to overcome them]. Bulletin of Lviv State University of Internal Affairs. Psychological series. No.1, pp. 201–211. [in Ukrainian].

Levashov, M. V. (2012). Brend i tekst [Brand and text]. Siberian Journal of Philology. No.3. pp. 214–221.

Orlova, O. P. (2012). Pauza yak ekstralinhvistychnui component formuvannia kultury dialohichnoho movlennia [Pause as an extralinguistic component of the formation of a culture of dialogic speech]. Scientific notes National University “Ostroh Academy”. Series: Philological. No.31. pp. 89–91. [in Ukrainian].

Palinchak, V. M. (2013). Psykholohichni aspekty komunikatyvnykh protsesiv u menedzhmenti [Psychological aspects of communicative processes in management]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series: Pedagogy. Social work. No.28. pp. 116–118. [in Ukrainian].

Yunyk, I. D. (2020). Unikalnist pedahohichnoho brendu v sitsioekonomichnykh umovakh suchasnosti [The uniqueness of the pedagogical brand in the socio-economic conditions of today]. Innovatsiina pedahohika. No.21. Vol.3. pp. 150–153. [in Ukrainian].

Kotova, L. & Yunyk, T. (2019). Psykholohichna pidhotovka maybutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do publichnykh vystupiv [Psychological preparation of future music teachers for public performances]. Youth & market. No.6(173). pp. 43–47. [in Ukrainian].

McLuhan, M. (1994). Understanding Media. The extensions of man. London and New York, 392 p. [in English].

Surowiecki, J. (2004). The wisdom of crowds. New York, 306 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Статті