ДІАЛОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ В ОСВІТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.255995Ключові слова:
діалогічна взаємодія, діалог, комунікативна складова, методи навчання, студенти-медикиАнотація
У статті розглядається навчальний процес як діалогічна взаємодія між викладачем і студентами, тому діалог вважається теоретичним підґрунтям становлення і розвитку сучасного фахівця. Діалог розглядається як необхідна компонента саморозвитку і основа формування особистісно-професійної культури студентів-медиків, тобто фундамент особистісно орієнтованої освіти.
Оптимальний вибір навчальних форм, методів та інструментів сприяє практичній реалізації діалогічної взаємодії з метою засвоєння матеріалу і мобілізації інтелекту студентів. У процесі формування діалогічної взаємодії майбутніх лікарів вважаємо за доцільне застосовувати такі методи навчання, як: пояснювальний, репродуктивний і евристичний, а також методи проблемного навчання, тобто навчання повинно базуватися на активних методах, на внутрішніх резервах самореалізації особистості фахівців медичного профілю.
Посилання
Bychok, A. (2015). Spilkuvannya yak dialoh – vazhlyvyy aspekt mizhkul’turnoyi komunikatsiyi [Communication as dialogue is an important aspect of intercultural communication]. Available at: http://lingvo.onu.edu.ua/spilkuvannya-yak-dialog/ [in Ukrainian].
Burdeyna, I. V. Dialohichna vzayemodiya yak peredumova konstytuyuvannya osobystosti fakhivtsya: retrospektyva ta perspektyva [Dialogic interaction as a prerequisite for the constitution of the personality of the specialist: retrospective and perspective]. Current issues of philosophy and sociology: Scientific and practical journal. Odesa. Vol. 21. pp. 10–13. [in Ukrainian].
Kurganov, S. Yu. (1989). Rebonok i vzroslyy v uchebnom dialoge [Child and adult in educational dialogue: a book for the teacher]. Moscov, 127 p. [in Russian].
Pankiv, L. I. (2011). Dialohovyy pidkhid u mystetskiy osviti [Dialogue approach in art education]. Bulletin of Taras Shevchenko Lviv National University. No. 7 (218). part. II. pp. 121–124. [in Ukrainian].
Serikov, V. V. (1999). Obrazovaniye i lichnost [Education and personality]. Theory and practice of designing pedagogical systems. Moscov, 272 p. [in Russian].
Shemshurina, A. I. (2008). Razvitiye tsennostno-smyslovoy sfery lichnosti rebonka [Development of the value-semantic sphere of the child’s personality]. Pedagogy. No. 9. pp. 99–104. [in Russian].
Aultman, J. (2005). Uncovering the Hidden Medical Curriculum through a Pedagogy of Discomfort. Advances in Health Sciences Education. Aug;10(3). pp. 263. DOI: 10.1007/s10459-004-4455-2. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.